Hvad er der galt???
Fra : ___P.Sir

Dato : 13-04-08 17:27

Jeg har 3 gb ram i (3 blokke a´1gb), men når jeg vil installere "Earthsim"
siger den, at der kun er 256 mb ram...?
På systemsiden i XP står der faktisk 3 - men det er måske bare at den
registrerer, hvad der er sat i , ikke om de virker eller ej?
Noget software driller - f.eks. siger Outlook 2003 ofte at der er
konstateret en fejl - kommer altid når jeg lukker Outlook, og jeg har ikke
set nogen fejl...?
Webshots - et program som leverer billeder til wallpaper og skifter med
faste intervaller - slår fra, så jeg skal ind igen og igen og sætte
checkmærke ved "brug som wallpaper",
Kørte Everest stabilitetscheck - sagde at der ikke var noget
batteri....osv.osv.
Altså en række små og store indikationer på, at der er et eller andet galt,
ET eller andet sted.
Hvordan kan jeg nu fejlfinde? Nogen der kender et program el.lign., som kan
checke systemet igennem og fortælle hvor det er galt?
Søren