Invendig malling af glasfiber.
Fra : cfr002@gmail.com

Dato : 11-04-08 22:11

Hej

Jeg står for, at skulle male mit skib invendigt om læ. Jeg havde
overvejet hempels alkyd produkter, men er der noget der er bedre, og
evt. billigere. Det skal bare holdes i en hvid farve.

Mvh.

Christian Rasmussen

Fra : Skipper

Dato : 12-04-08 12:31

cfr002@gmail.com skrev:
> [...]
> overvejet hempels alkyd produkter, men er der noget der er bedre, og
> evt. billigere. Det skal bare holdes i en hvid farve.

Jeg har med held brugt alm. vådrumsmaling - maling til brusekabiner til
kistbæmke og skrogsider.

Det er 20 gange billigere og holder godt.

Din båd kommer til at ligne en hel million bagefter.

Fra : Varly Fich Jespersen

Dato : 13-04-08 15:21

Brug polyestermaling Topcoat det er meget let at arbejde med og er rimelig i
pris, de rigtige steder betaler man ca. 80kr pr kg