Ka MT21 dæk vendes forkert ?
Fra : Henrik Mahler

Dato : 12-04-08 20:55

Hej ,.. er ved at skifte dæk, de nye er Pirelli
MT21, (offroad), desværre er der ikke nogen PIL
for omløbsretning som på de gamle, mønsteret er
så til gengæld symetrisk på de nye, så måske er
det ligegyldigt,. men er bange for at der måske
alligevel på en eller anden måde er angivet en
retning, jeg kan ikke tyde alt hvad der står på
dækket, men noget der ligner en pil er der ikke

Er der nogen der kan kaste lidt lys over dette ?

MVH Henrik

Fra : Stephan G

Dato : 13-04-08 05:41

> Er der nogen der kan kaste lidt lys over dette ?
>
> MVH Henrik

Prøv at stille spørgsmålet i et offroad forum, fx på www.tenere.dk
Kender du det? Der er mange søde og hjælpsomme offrødder

Stephan (der godt kan finde på at mobbe)

Fra : Henrik Mahler

Dato : 13-04-08 21:19

Hmmm ,.. voksen-mobning ,..

Da der ikke var respons igår blev jeg vist lidt
desperat

HM