Charlotte - Glad igen ?
Fra : dots

Dato : 12-04-08 18:18

Hvaa...
Nu kender jeg jo ikke Charlotte, men hvis der bare skal et træf til for at
hun blir glad igen, så burde vi da kunne ordne det ?

Jeg har hus, have og teltplads, .....
Hvad siger I ???

- dots -
Dnepr MT16
http://www.dfmc.dk/?id=216

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 12-04-08 20:11

dots skrev:
> Hvaa...
> Nu kender jeg jo ikke Charlotte, men hvis der bare skal et træf til for at
> hun blir glad igen, så burde vi da kunne ordne det ?

Ja, klart det lyder som en plan... BTW: er hun single?

> Jeg har hus, have og teltplads, .....
> Hvad siger I ???

Fint, hvis du også giver den første pils, kommer det meste at dfmc vel..

> - dots -
> Dnepr MT16
> http://www.dfmc.dk/?id=216

Dorte... tror du ikke at denne mail er røget forkert

Thore

Fra : dots

Dato : 12-04-08 20:28

"SmaRTrxxv" <thore@snaps.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, klart det lyder som en plan... BTW: er hun single?

Det her kan jeg ikke selv se, og véd ikke hvor er ?

> Fint, hvis du også giver den første pils, kommer det meste at dfmc vel..

Og ligeså denne.

> Dorte... tror du ikke at denne mail er røget forkert
>
> Thore

Nej, men hvor de andre postings/svar er ---- det ved jeg sg ikke.
Jeg kan ikke se dem.

Men ryster pelsen som en våd hund - og SKAL vi så gøre noget ?

dots

Fra : KentBM

Dato : 12-04-08 20:37

dots wrote:
> Nej, men hvor de andre postings/svar er ---- det ved jeg sg ikke.
> Jeg kan ikke se dem.
Du skal lade være med at ændre overskriften og i stedet for kun bruge
"besvar" tasten.

Men god fornøjelse med træffet.

--

Kent

Fra : dots

Dato : 12-04-08 20:51

"KentBM" <kentF_JERNmagnussen@aim.com> skrev i en meddelelse
> Du skal lade være med at ændre overskriften og i stedet for kun bruge
> "besvar" tasten.

Æhh..
Det gør jeg sådan set også..

dots

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 13-04-08 08:22

"dots" <dots@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg kan ikke se dem.
>

> Men ryster pelsen som en våd hund - og SKAL vi så gøre noget ?

Selvfølgelig

Kom i gang, uanset andres mening.

Michael D

Fra : Per Kaaber

Dato : 13-04-08 08:17

Følgende er skrevet af SmaRTrxxv:

Er der ikke lige en der starter en www.mc-dating.dk :oÞ

--
Venlig hilsen

Per

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-08 09:30

On Sun, 13 Apr 2008 09:17:04 +0200, Per Kaaber wrote:

> Følgende er skrevet af SmaRTrxxv:

> Er der ikke lige en der starter en www.mc-dating.dk :oÞ

Det kan vel holdes under dk.marked.privat.motorcykel.stumpemarked ;-D

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
25-3-08

Fra : Torben B

Dato : 13-04-08 17:53

meddelelse news:1pe7ccoyq1r3s.9qihngu9eifb$.dlg@40tude.net...

> Det kan vel holdes under dk.marked.privat.motorcykel.stumpemarked ;-D

> [...]

Så skal hun til Fraugde træf.
"Fraude MC vil i anledningen af vores 25. Klippetræf d. 9-11 Maj, Præsentere
en buket af kanon musiknavne som vil kildre øregangene.
Til træffet kommer bl.a. et verdensnavn som Jason and the Scorchers fra
Nashville U.S.A. Desuden spiller Bobbin B. fra Tyskland & Rob Tognoni fra
Australien, som bl.a. spillede nationalsangen til vores kommende konges
bryllup i Parken.
Da det samtidig og er vores 25. efterårsfest d. 11 oktober, har vi hyret Dan
Baird and the Georgia Sattelites, så igen sparker Fraugde MC røv med hensyn
til musik på danske træf og der er lagt op til to kanonfester, så vi kan kun
anbefale at i hopper på kværnen og kigger forbi.
Husk også vi har MC-camp med gode faciliteter, som frit kan benyttes og som
mange danske og udenlandske motorcyklister har benyttet sig af. Så kig
forbi, vi har klubaften mandag og fredag fra kl 19.30 eller klik ind på
hjemmesiden fraugdemc.dk for yderligere oplysninger."

Mv.
Torben

Fra : dots

Dato : 12-04-08 21:07

> Jeg har hus, have og teltplads, .....
> Hvad siger I ???

Så er det I skal op på tæerne Drenge ......

Skal vi ha´et spontant DFMC møde, det er efterhånden længe siden dengang i
Fredericia ???
(De t-shirts er ved at blive slidte i kanten.. )
Vel på tide at Armand får en kop kaffe på denne side bæltet.
Jeg gi'r Kaffen.
Om vi kan finde på en træf-ting - det vil vise sig...

dots

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 13-04-08 08:47

dots wrote:

> Så er det I skal op på tæerne Drenge ......
>
> Skal vi ha´et spontant DFMC møde, det er efterhånden længe siden dengang i
> Fredericia ???

Var ikke med i Fredericia, men en DFMC "træf" med det primære formål at gøre
Charlotte glad igen, og med den "bivirkning" at få sat nogle ansigter
på "signaturerne" herinde lyder som en fin idé :)

Skal dog lige have skifte tændkabler først, da jeg ikke gider komme hostende
på en XJ450 med række3'er ;) nå ja, og så lige netop st. badedag (men ikke
efterfølgende weekend) er jeg udlovet til andet formål - anyway, godt
initiv :)

--
Mvh Thomas Gulholm aka GT | Yamaha XJ 600, 1986
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=1010

Fra : dots

Dato : 13-04-08 13:43

"Thomas Gulholm" <t.gulholm@vip.cybercity.dENMARk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Charlotte glad igen, og med den "bivirkning" at få sat nogle ansigter
> på "signaturerne" herinde lyder som en fin idé :)

Okay...
Så må vi jo se hvor mange der er friske og hvor mange der er rustne.....
Meld til herunder, kopier, meld til og slet unødvendigt snik-snak.

Here it goes:
1. dots

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 13-04-08 14:04

> Så må vi jo se hvor mange der er friske og hvor mange der er rustne.....
> Meld til herunder, kopier, meld til og slet unødvendigt snik-snak.

Fredericia?!?

Fra : dots

Dato : 13-04-08 14:32

"Niels Rasmussen" <boellebo@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Fredericia?!?

Nope.
Vestsjælland ved Vig, exakt adresse vil komme, men i mere privat fora.

dots

Fra : Niels Pein

Dato : 13-04-08 17:47

"dots" skrev ...

> Okay...
> Så må vi jo se hvor mange der er friske og hvor mange der er rustne.....
> Meld til herunder, kopier, meld til og slet unødvendigt snik-snak.

Hvis der er plads i kalenderen så er jeg klar. Men Banditten skal altså ikke
ud på markerne, selvom det kunne være sjovt at prøve hvordan det ville gå.

Desværre har jeg skod-dårlig plads i kalenderen til og med juni, så letter
det lidt.
--
Niels
Bandit 1250 SA

Fra : dots

Dato : 13-04-08 20:16

"Niels Pein" <fornavn@efternavn.landekode> skrev i en meddelelse
> [...]
> ville gå.
>
> Desværre har jeg skod-dårlig plads i kalenderen til og med juni, så letter

Åh jahh**
Så er der endelig nogle folk på banen, ja.. som jeg ville hvad som helst
for at møde

dots
Jeg gir gerne en tur i sidevognen om du
tør..................................................................

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 13-04-08 08:56

On Sat, 12 Apr 2008 22:06:34 +0200, "dots" <dots@tdcadsl.dk> wrote:

>Skal vi ha´et spontant DFMC møde

Jeg er klar under forudsætning af at dato/tid ikke ramler sammen med
andet.

Fra : dots

Dato : 13-04-08 20:30

"dots" <dots@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvaa...
> Nu kender jeg jo ikke Charlotte, men hvis der bare skal et træf til for at
> hun blir glad igen, så burde vi da kunne ordne det ?

**
Der er en lidt væsentlig detalje som mangler..
CHARLOTTE
- hvor blev du af, det er ikke det rigtige tidspunkt til at bli genert !!!
Hvis vi skal lave noget træf-ting, så er det nu til at holde på

dots

Fra : Charlotte P. Korsør

Dato : 14-04-08 17:09

> [...]
> - hvor blev du af, det er ikke det rigtige tidspunkt til at bli genert !!!
> Hvis vi skal lave noget træf-ting, så er det nu til at holde på

Hej Alle

Jeg har bare så overrasket og glad for at der er nogen der gider at gøre så
meget for mit mentale velfærd. Selvfølgelig kommer jeg.

Og hvis det bliver d, 17-18 kan jeg være med til forberedelser, far bliver
pensionist d 19/4, så der må jeg hellere være, om eftermiddagen.

Hvis det bliver på et andet tidspunkt kommer jeg også.

Holdda op. TAK

Charlotte

Fra : Niels.Pein@gmail.com

Dato : 14-04-08 07:26

On 13 Apr., 21:15, "dots" wrote:

> Jeg gir gerne en tur i sidevognen om du
> tør.............................................................

Selvfølgelig tør jeg det. Jeg er ikke kommet til skade ved at sidde
stille i sofaen.
Og efter 3 omgange overtager jeg styret .... om du tør ....
--
Hilsen Niels
Ikke slået til lirekassemand endnu, efter mange forsøg.

Fra : dots

Dato : 15-04-08 09:50

<Niels.Pein@gmail.com> skrev i en meddelelse
On 13 Apr., 21:15,

Og efter 3 omgange overtager jeg styret .... om du tør ....

**
Ups, hehe

dots