træf i bededagene
Fra : Charlotte P. Korsør

Dato : 11-04-08 21:21

Hej NG

Hvad er der af træf på sjælland eller fyn i bededagene?

Hilsner
Charlotte

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-08 21:26

"Charlotte P. Korsør" <Taarnborgvejfjerndette@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:47ffc826$0$2087$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hej NG
>
> Hvad er der af træf på sjælland eller fyn i bededagene?
>
> Hilsner
> Charlotte

http://www.mctc.dk/default.asp?id=8903

/Bent

Fra : Charlotte P. Korsør

Dato : 11-04-08 21:36

"Bent Eriksen" <bbe[AT]tdcadsl[DOT]dk> skrev i en meddelelse

> "Charlotte P. Korsør" <Taarnborgvejfjerndette@gmail.com> skrev i en
> meddelelse news:47ffc826$0$2087$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

>Tak Bent.

Jeg bruger flittigt den side, men havde håbet at der var andet.

Hilsner

Charlotte

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-08 21:50

"Charlotte P. Korsør" <Taarnborgvejfjerndette@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:47ffcbba$0$2108$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

>Tak Bent.
>
> Jeg bruger flittigt den side, men havde håbet at der var andet.
>
> Hilsner
>
> Charlotte

Nu er Danmark ikke så stort et land at der er bliver arrangeret flere
MC træf end du allerede kan læse om hos Touring klubben
Hvad er det specifikt du leder efter?

/Bent

Fra : Charlotte P. Korsør

Dato : 11-04-08 22:02

> Nu er Danmark ikke så stort et land at der er bliver arrangeret flere
> MC træf end du allerede kan læse om hos Touring klubben
> Hvad er det specifikt du leder efter?
>
> /Bent
Er skagen kommet på?
Ikke noget særligt, bare et hvor jeg kender nogen. er lige blevet brændt af,
af kæresten gennem 14 mdr. og vil feste.

Mange hilsner

charlotte

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-08 14:03

"Charlotte P. Korsør" <Taarnborgvejfjerndette@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:47ffd1b1$0$2104$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> Ikke noget særligt, bare et hvor jeg kender nogen. er lige blevet brændt
> af, af kæresten gennem 14 mdr. og vil feste.

Træf på Toppen er altid i uge 29 (midten af juli måned),
så der er et stykke tid til det endnu.
http://www.skagentraef.dk/index1.htm

/Bent

Fra : dots

Dato : 12-04-08 14:53

> [...]

> Ikke noget særligt, bare et hvor jeg kender nogen. er lige blevet brændt
> af, af kæresten gennem 14 mdr. og vil feste.

Hæj Charlotte

Vi kan da bare tromme et træf sammen
Frisk ???

dots

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 11-04-08 22:53

- hvis du gider køre til Jylland, holder MCTC bededagstræf... det skal
nok blive godt besøgt!

(17.-20. april MCTC bededagsweekend. Info om tilmelding m.m. kommer i TN
1/08 d. 1. feb.)
/niels

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 12-04-08 19:19

"fyn i bededagene"

Fraugde...

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 13-04-08 18:48

"Fraugde... "

Ups, glem det. Jeg er vist i en forkert tidszone. Deres træf er først
senere....

Fra : benneweis

Dato : 17-04-08 03:55

Hej

som det også står andetsteds, så er Danmark et lille land, og jeg vil
kraftigt anbefale Bededagsoptoget i Aalborg.
Det er efterhånden ved at være et stort arrangement med rigtigt mange
cykler, også brænder de den svedigste fest af om aftenen.

Du kan læse mere om det her http://www.ulvenemc.dk/forside.asp

/Benneweis, tidligere Ulv