DMC medlemsskab - start
Fra : Torben Scheel

Dato : 11-04-08 07:30

Blot for eksperimentets skyld opretter jeg en tråd hvor en indmeldelse i
DMC beskrives.

Der har været megen snak om problemer med at blive medlem - nu får vi se
om det stadig er svært.

Første step er at indsende formularen på
http://www.dmc-org.dk/Index-tilmelding.html. Det er gjort dd.

Baggrunden for indmeldelsen er at vi lige har fået penge tilbage for
Anne Mettes broncekursus - hun har fået et nyt kursus gratis i stedet
for det hun missede sidste år da hun styrtede på vej til Tune. God stil
(af DMC, forstås)!

--
vh
Torben

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 11-04-08 08:50

Torben Scheel skrev:

> Første step er at indsende formularen på
> http://www.dmc-org.dk/Index-tilmelding.html. Det er gjort dd.

God stil Torben

--
Dun@nt
Kilo SFau s "Hvidguld"

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-08 20:06

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> God stil Torben

Tak for linket Torben, nu fik jeg også taget mig sammen til få indsendt
formularen.

Hygge PD CBR1100t

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-04-08 06:30

Torben Scheel wrote:
> [...]
> om det stadig er svært.
>
> Første step er at indsende formularen på

Så dukkede velkomstpakken op i går. 2 blade, brev og girokort. Det vil
sige ca. en uges behandlingstid + PostDK - bedre end forventet, og ikke
noget der bør afskrække nogen.

--
vh
Torben

Fra : Jim Andersen

Dato : 22-04-08 07:50

Torben Scheel wrote:

> Så dukkede velkomstpakken op i går. 2 blade, brev og girokort. Det vil
> sige ca. en uges behandlingstid + PostDK

Det var sørme hurtigt. Jeg meldte mig til samme dag som de åbnede for
tilmelding til bronzekurser.
Mit medlemsnummer nåede lige præcis at dukke op ugen inden kurset.

Forinden havde kassereren (for kurset) dog rykket mig for mit medlemsnummer,
da jeg ikke kunne få rabat på kurset med mindre jeg var medlem.
Jeg sagde så at det måtte hun diskutere med kassereren (for DMC) da jeg
havde betalt for længe siden.

Heldigvis var hun kasserer for begge dele, så hun har nok taget en
alvorssnak med sig selv og løst problemet

/jim

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-08 05:55

"Jim Andersen" <jba020@politiSLET.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
Har også fået og den er sat til betaling i dag.

Hygge PD CBR1100t