MS Windows
briani 27239
Vista og tiden
Fra : Hans Houmøller

Dato : 12-04-08 20:05

Jeg har Win Vista Premium Home på den ene af 2 harddiske på min pc. Den
anden kører Linux.
På Windows harddisken kommer tiden konstant 2 timer bagud, hver gang jeg
booter, hvorimod den (tiden) er korrekt, når jeg bruger Linux harddisken.
Jeg har checket i Win's kontrolpanel om tidszone og sommertid er korrekt
indstillet, så det er ikke det der er galt.
Har nogen et bud på en forklaring og en afhjælpning af problemet?
Hans

Fra : Bjarne Chr

Dato : 12-04-08 23:46

"Hans Houmøller" <hanshoumoller@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> indstillet, så det er ikke det der er galt.
> Har nogen et bud på en forklaring og en afhjælpning af problemet?
Har du stillet uret i Vista?
Bc