Kan ikke sende mails, TDC
Fra : Mort1s1

Dato : 12-04-08 12:38

Jeg kan idag ikke sende Mails (kan godt modtage) noget kendsksb til at TDC
(City) har problemer?

Mort1s1

Fra : Mort1s1

Dato : 12-04-08 12:40

"Mort1s1" <mortensens@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg kan idag ikke sende Mails (kan godt modtage) noget kendsksb til at TDC
> (City) har problemer?
>
> Mort1s1

Glemte at skrive at jeg bruger Outlook - men der er tilsyneladende ikke
noget i vejen med opsætningen

Mort1s1

Fra : Johannes Jørgensen

Dato : 12-04-08 12:57

"Mort1s1" <mortensens@mail.dk> wrote in message

> Glemte at skrive at jeg bruger Outlook - men der er tilsyneladende ikke
> noget i vejen med opsætningen
>
> Mort1s1

Du glemte også at se efter der hvor du kan finde svaret, inde du sendte dit
indlæg

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/category.php?f=2

JJ

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 12-04-08 13:29

On Sat, 12 Apr 2008 13:37:41 +0200, Mort1s1 wrote:

> Jeg kan idag ikke sende Mails (kan godt modtage) noget kendsksb til at TDC
> (City) har problemer?

Har samme problem (TDC YouSee). Troede først, jeg (igen) havde fået en IP,
nogen tidligere havde misbrugt, men måske er det mere omfattende end som
så...

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://opera.softwolves.dk