slette mapper i TELE2 webmail
Fra : amatør

Dato : 12-04-08 12:28

Hej, vi har et lille "problem" angående TELE2 webmail...
Som vist bruger denne:
http://www.squirrelmail.org/

- Nutmail. Og den er lidt nuts!
- for jeg kan ikke finde ud af at slette mapper.
De bliver slettet, så de ikke virker. Men er der stadig.

2 i familien har stadig (gratis) konto, selv om vi bruger andre e-mail.
Og TELE2 kan man ikke (mere) bede om råd, nu efter de er blevet en del
af sonofon og cybercity
http://webmail.get2net.dk/tele2/

Mappen blev slettet, men er der alligevel, og trykker man:
FEJL:
ERROR: Could not complete request.
Forespørgsel: SELECT "Google-Mail"
Reason Given: Mailbox doesn't exist: Google-Mail

Ja, det er et lille "problem", men det irriterer mig lidt at have de
"spøgelsesmapper" stående.

P.S
Selv om vi ikke (mere) betaler for internet til Tele2 har vi dem som
fastnet telefon abonnement. Så vi er ikke "nasse-røve". Og der har
aldrig været problemer med get2net support... før NU

MvH
amatør

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-08 20:59

On 2008-04-12 13:27:56 +0200, amatør <amatør@yousee.dk> said:

> [...]
> Reason Given: Mailbox doesn't exist: Google-Mail
>
> Ja, det er et lille "problem", men det irriterer mig lidt at have de

Har du fået refresh'ed/opdateret framen i venstre side (hvor mapperne er).

squirrelmail/nutsmail gemmer ikke noget omkring mapper, så det er i din
browser der kan være gl. data.

Fejlmeldingen passer jo meget godt på det du har gjort.

mvh. joakim

Fra : Amatør

Dato : 14-04-08 08:46

Tak for svaret joakim
JHP skrev:

> Har du fået refresh'ed/opdateret framen i venstre side (hvor mapperne er).
Jeg har også trykket på "gem indstillinger" i mappeindstillinger venstre
side.

> squirrelmail/nutsmail gemmer ikke noget omkring mapper, så det er i din
> browser der kan være gl. data.
Bruger Firefox 2.0.0.13 (Og IE 7.0.6) - Begge er seneste model
Har Vista.

> Fejlmeldingen passer jo meget godt på det du har gjort.
Ja!
- De er slettet, så det er korrekt.
- Men de står der stadig + nogle jeg har omdøbt = nyt navn, som dur +
gammelt navn, som ikke dur til noget.

10-12 mapper efterhånden, som er "døde" og ikke vil forsvinde.
ØV ! Nåh, men that´s life...