E-Mail
webnoob 5265
Tilbagevendende mail
Fra : Webpoint

Dato : 12-04-08 08:05

Hej,

Kan man i Outlook, lave en mail som bliver sendt på den samme dato år efter
år ?

Eks.vis en fødselsdagshilsen ?

Kim
Odense

Fra : Camilla

Dato : 13-04-08 18:14

"Webpoint" <info@default.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Kan man i Outlook, lave en mail som bliver sendt på den samme dato år
> [...]

Hej Kim

År efter år... ved jeg ikke - men du kan bruge Indstillinger=>Lever ikke
før - og så sætte dato og tidspunkt for den store dag. Det skal du så bare
gøre én gang om året.

Vær opmærksom på, at pc´en skal være tændt og have kontakt til mailserveren
på dato og tidspunkt.

Personligt ville jeg lave en påmindelse i mobilen eller i Outlook et par
dage før - eller du kan bruge denne service
http://www.gavergaver.dk/huskeservice.asp

Jeg har ikke selv prøvet den service, men kun hørt om den, men idéen er da
fin.

Håber det hjalp
Camilla

Fra : Webpoint

Dato : 13-04-08 20:15

Hej Camilla.

Netop den funktion har jeg også gjort brug af. Men så er det lige det med at
huske at lave en ny mail

Derfor ville det være rart at kunne gentage mailen.

Kim

Fra : Else Holm

Dato : 13-04-08 20:25

Webpoint wrote:
> [...]
> lige det med at huske at lave en ny mail
>
> Derfor ville det være rart at kunne gentage mailen.

Et forslag kunne være, at du laver 10 ens mails og læger dem ud
til forsendelse på fødselsdagen i 08, 09, 10 osv. - så er du da
dækket ind for en rum tid!
--
Else

Fra : Henning

Dato : 13-04-08 21:00

On Sat, 12 Apr 2008 09:04:35 +0200, "Webpoint" <info@default.com>
wrote:

>Hej,
>
>Kan man i Outlook, lave en mail som bliver sendt på den samme dato år efter
>år ?

Læste for et par år siden om en uhyggelig sag, meget lig ovenstående
løsning. Et ægtepar mistede deres voksne datter i en ulykke - tragisk
nok. Faderen havde fødselsdag et halvt år senere - og ind tikkede en
automatisk fødselsdagsmail fra deres datter...

Fra : per f andersen

Dato : 28-05-08 18:45

"Webpoint" <info@default.com>
> Kan man i Outlook, lave en mail som bliver sendt på den samme dato år
> efter år ?

Måske lidt sent!

Du kan ikke i Outlook, men denne:
http://www.lettermelater.com/