IBM x og RHEL4 problemer med UpdateXpress
Fra : Erik

Dato : 11-04-08 15:55

Jeg har tidligere opdateret vores IBM x servere via UpdateXpress CD'erne men
nu er de jo en saga blot har jeg ladet mig fortælle fra en IBM tekniker.
Istedet skal man downloade deres UpdateXpress System Pack Installer til éns
OS. Det har jeg gjort, men jeg kan ikke få den til at fungere.

Når jeg køre denne kommando på min RHEL4 server og gennemgår CLI'en, får jeg
følgende fejl:

"./install200.rhel4 ac":

Acquiring list of updates for Machine-Type=7979 OS="RHEL 4".............
There is an error: Cmn.ServiceProviderAuthorityError: Client authentication
exception:
Unrecoverable error while downloading one or more updates from IBM update
repository

Jeg har kigget i manualen og kan ikke finde noget om at man skal autorisere?
På Windows platformen skal man ikke autorisere.

Er der nogen der det kørende?

Fra : Allan Willems Joerge~

Dato : 11-04-08 18:16

Erik <erik@gmail.REMOVE.com> wrote:

> Jeg har kigget i manualen og kan ikke finde noget om at man skal autorisere?

Det må være en fejl hos IBM. Jeg har lige testet på en maskine jeg
opdaterede for 14 dage siden og den fejler ligesom du har beskrevet.

--
Allan Willems Joergensen, OnDemand: http://www.nowhere.dk

"What's gon' be next, the doodoo police?" -- Mojo Nixon