MS Windows
briani 27239
Stof til eftertanke (om Windows fremtid)
Fra : Paul8

Dato : 11-04-08 19:16

Fra : Bo

Dato : 11-04-08 20:12

"Paul8" <ubrugelig@kd.kd> skrev i en meddelelse
news:ftod5p$f13$1@news.dansketelecom.com...
> Mørke skyer i horizonten...
Og så på dansk

http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=35592

Fra : jama

Dato : 12-04-08 00:33

"Paul8" <ubrugelig@kd.kd> skrev i en meddelelse
news:ftod5p$f13$1@news.dansketelecom.com...
> Mørke skyer i horizonten...
>
> http://www.computerworld.com/action/article.do?command=viewArticleBasic&articleId=9076698

Dett har jo været undervejs længe, det går ikke godt. Vista er blevet alt,
alt for stort og for tungt, derfor er det et langsom OS set med XPs øjne.
Det er simpelthen den største Fiasko for Microsoft. Og det bliver en svær
opgave, at overvinde det og her tænker Jeg særlig på det nye OS Win7, for
tænk, hvis det bliver endnu større og endnu tungere, jegt gruer for Windows
fremtid, hvis ikke De får slanket fremtidige OS, så De kommer ned på XPs
vægt? Og det er jo ikke bare Vista, også alle Deres Software programmer,
Office etc.etc. er jo blevet de rene mostudonter, der kræver kæmpe HDer,
hvis du ikke vil løbe tør for plads, ja Linux vinder frem, det er helt
sikkert, det kræver jo efterhånden Kæmpe PC kræfter, for at kunne køre mogen
dagens OS og de medfølgende software programmer.
Mvh.Jama

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 12-04-08 21:03

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> det kræver jo efterhånden Kæmpe PC kræfter, for at kunne køre mogen dagens OS og de medfølgende

Fremtidens harddisk -GearTV
http://media.ncom.dk/index.php/video/id=688
Solid State vs. normal.

Værten i dette inslag kan ikke holde sin mening tilbage,
og levere lidt af en bredside imod vista.

Godt at se det ikke er alle der bliver betalt for at anbefale vista.

Jan Rasmussen

Fra : KeNzO

Dato : 13-04-08 01:14

> Godt at se det ikke er alle der bliver betalt for at anbefale vista.

Og det ved du hvorfor ??