HP Color LaserJet 2600N installation på Vi~
Fra : Ukendt

Dato : 11-04-08 11:02

Jeg har lovet en ven at hjælpe med installationen af subject printer på en
Vista maskine.

Han har installeret den ok på en XP maskine, men kan ikke få den til at
fungere under Vista. (Genkendes ikke på Vista).

Jeg har en mistanke om driver problemer?

Fandt lige denne pakke på nettet:
<http://kortlink.dk/hp/54xe>
Håber at dette er løsningen.
Men, jeg vil gerne være "klædt godt på" inden jeg besøger ham.

Derfor, er der nogen her i gruppen, der har erfaringer med denne printer?

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Max

Dato : 11-04-08 12:01

Hej Kjeld

> Han har installeret den ok på en XP maskine, men kan ikke få den til
> at fungere under Vista. (Genkendes ikke på Vista).

Har sådan en, kunne ikke sættes op til at virke fra serveren, så
den sidder bare på nettet nu og man skriver til en IP port. Det
virker fint for W2K, XP og Vista.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-08 20:23

Den 11/04-2008 klokken 13:00, skrev
"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid>
i <47ff44db$0$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:

> Har sådan en, kunne ikke sættes op til at virke fra serveren, så den
> sidder bare på nettet nu og man skriver til en IP port. Det virker fint
> for W2K, XP og Vista.

Tak for info. Så ved jeg, hvad jeg skal satse på.

Med venlig hilsen,
Kjeld