Indsæt som text i stedet for varchar
Fra : kasper

Dato : 11-04-08 20:41

Heey
Jeg har det problem at når folk laver ny linje i et textarea, så
laver den ikke ny linje i min database. hvorfor?
//Kasper Helsted

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin

Dato : 11-04-08 23:51

kasper wrote:
> Heey
> Jeg har det problem at når folk laver ny linje i et textarea, så
> laver den ikke ny linje i min database. hvorfor?
> //Kasper Helsted

nl2br

Fra : kasper

Dato : 12-04-08 14:10

hvordan det.

Fra : Rander

Dato : 12-04-08 14:55

kasper skrev noget i denne stil, den 12-04-2008 15:10:
> hvordan det.

$TextDerGemmesIDB = nl2br ($TextFraFormular);

http://bamsepetting.dk

Kasseret for at miste den halve finger på højre hånd nr. 3.
(Skadesanmeldelse)