Hvilken båd?
Fra : Jens Bruun

Dato : 10-04-08 10:13

En god ven harr bedt om hjælp til at identificere denne bådtype (billede
lagt i dk.binaer): news:M6OdnZEyU77_RGDaRVnyvAA@giganews.com

Kan I hjælpe?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Poul

Dato : 10-04-08 10:24

> En god ven harr bedt om hjælp til at identificere denne bådtype (billede
> [...]

Jeg mener det er en Nordisk Familiebåd, se link
http://www.tempobaadsalg.dk/boatimage.php?id=147115&type=

Hilsen Poul H

Fra : Mogens Hansen

Dato : 10-04-08 16:43

"Poul" <nevermind700@hotmail.com> wrote in message

[8<8<8<]
> Jeg mener det er en Nordisk Familiebåd, se link
> http://www.tempobaadsalg.dk/boatimage.php?id=147115&type=

Nordisk Familiebåd har udvendigt ror og hækken har ikke udhæng, hvilket så
vidt jeg kan se ikke passer med båden på billedet.
Se eventuelt
http://www.nfseglare.com/

Den selvskødende fok kunne godt pege i retning af Elvstrøm&Kjaerulf (som
Nordisk Familiebåd), men den kan også være eftermonteret.
Skrogfaconen minder om Sparkmann&Stephens konstruktioner fra midten af
70'erne (som Swan, Sagitta 35 og Bianca 36) og konstruktioner inspireret af
disse (som Thurø 33).
Jeg har ikke noget bud på bådtypen.

Det kunne være interessant at vide hvor stor båden er.

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-04-08 22:27

> Jeg har ikke noget bud på bådtypen.
>
> Det kunne være interessant at vide hvor stor båden er.

Kan det være en Drabant 33?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Mogens Hansen

Dato : 11-04-08 12:20

[8<8<8<]
> Kan det være en Drabant 33?

Ud fra de par små-billeder jeg lige kunne findes, ligner det en mulighed
http://chammer.dk/page_1188282953062.html
http://www.kaare-andersen.dk/drabant33.html
http://www.drabant33.dk/klub.html
http://www.drabant33.dk/denise.html

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Leif Langgaard

Dato : 10-04-08 10:28

> En god ven harr bedt om hjælp til at identificere denne bådtype (billede
> lagt i dk.binaer): news:M6OdnZEyU77_RGDaRVnyvAA@giganews.com
>
> Kan I hjælpe?

Hej

Måske, men kunne du ikke starte med at smide billedet et sted hvor alle kan
se det, der bliver færre og færre af de seriøse udbydere der tilbyder de
binære grupper!

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Calle e mann fro Syn~

Dato : 10-04-08 23:00

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> En god ven harr bedt om hjælp til at identificere denne bådtype (billede
> lagt i dk.binaer): news:M6OdnZEyU77_RGDaRVnyvAA@giganews.com
>
> Kan I hjælpe?

har du prøvet at se i baadgalleri.dk
--