Gelcoatskade
Fra : Claus

Dato : 09-04-08 20:37

Hej gruppe
Jeg har spartlet nogle gamle skruehuller til med epoxy-gelcoatrepair.
Herefter sleb jeg det glat med sandpapir. Det har nu medført et mat område
på ca. 5cm. i diameter. En gang polish efterfulgt af voks gjorde det ikke
blankt igen. Hvad skal jeg gøre?

Mvh
Claus

Fra : Leif Langgaard

Dato : 09-04-08 20:40

"Claus" <claus.kastenskov@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> på ca. 5cm. i diameter. En gang polish efterfulgt af voks gjorde det ikke

Hej

Du sprang over vandslibepapiret, korn 400 og slut af med 1200, så er det i
orden.

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Claus

Dato : 13-04-08 13:31

Hej
har nu prøvet vandslibepapir kor 400 og 1200, stadig ser det mat ud.

Mvh
Claus

Fra : Sven Flemming Anders~

Dato : 14-04-08 00:20

Hej Claus

Du skal slibe med vandslibepapir, gå ned i korn så du slutter af med korn
1000 eller finere.
Nu er gelcoaten blot mat; men ikke ridset. Derefter polerer du op med boat
rubbing, så polish og voks.

Med venlig hilsen

Sven