Endelig :o)
Fra : Killerbee_dk

Dato : 10-04-08 20:13

Så fik jeg endelig en plade på min ny-importerede Ducati 916.

Konen hentede faktisk uopfordret selv en plade i dag og lagde den på
køkkenbordet.
Det tog mig ca. 23 sek. at montere den og siden har knallerten ikke stået
stille.

God sæson til alle og vi ses derude!
/ Kenneth

Fra : Anders Majland

Dato : 10-04-08 20:20

> Det tog mig ca. 23 sek. at montere den og siden har knallerten ikke stået
> stille.

Det kan ikke anbefales at køre og skrive usenet indlæg samtidigt !

Men tillykke med den ...

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 10-04-08 20:25

Tillykke med den. Her har vi stadig salt på vejene, så jeg må desværre vente
lidt med at køre, endnu..

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.

Fra : KentBM

Dato : 10-04-08 21:11

Killerbee_dk wrote:
> Så fik jeg endelig en plade på min ny-importerede Ducati 916.

Tillykke
> Konen hentede faktisk uopfordret selv en plade i dag og lagde den på
> køkkenbordet.
> Det tog mig ca. 23 sek. at montere den og siden har knallerten ikke stået
> stille.
Det er dog det utroligste kvinder gør bare for at få fred

--

Kent

Fra : Jesper.Scheel.Bech@g~

Dato : 10-04-08 14:45

On Apr 10, 9:12 pm, "Killerbee_dk" <Killerbee...@os.dk> wrote:
> [...]
> køkkenbordet.
> Det tog mig ca. 23 sek. at montere den og siden har knallerten ikke stået

Så virker det med blomster til fruen altså!

Tillykke med dyret..

/Jesper

CBR600F3 '98
Suzuki GSX400X Impulse '88
Yamaha RD350 YPVC '83
Honda CB400F SuperSport '78

Fra : Michael Friis

Dato : 10-04-08 22:40

Hej Kenneth
pas godt på din kvinde, her er virklig en af slagsen der kan tænke
selv, jeg går ud fra at hun ikke er blondine
tillykke med cyklen, og kør forsigtigt, man kan hurtigt komme galt
asted.....

Mvh. Michael GSR 600 - 2007

Fra : Armand

Dato : 11-04-08 18:12

Killerbee_dk skrev:

> Konen hentede faktisk uopfordret selv en plade i dag og lagde den på
> køkkenbordet.
> Det tog mig ca. 23 sek. at montere den og siden har knallerten ikke stået
> stille.

Lyder meget beregende, fra konens side

--
Armand.

Fra : Killerbee_dk

Dato : 11-04-08 18:27

Nej den var god nok.
Det var bare for at være sød ved mig.
Måske er var det fordi at hun til daglig arbejder med at hjælpe alle i andre
af med jeres skattekroner
Og derfor har behov for at være ekstra rar i fritiden.
/ Kenneth