Ping Anders Majland, du har ikke sendt en ~
Fra : Ole

Dato : 10-04-08 16:03

Hubba Hop

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Anders Majland

Dato : 10-04-08 16:14

Nope - for jeg har ikke fået målt strømforbruget på GPS'en endnu.

(Ahs til nye læserer så er dette en fortsættelselse af en tråd i
dk.teknik.elektronik om at forhindre en garmin gps i at slukke pga
spændingsdykket når motoren startes.)

I mellemtiden har jeg fået loddet min mccoi kædesmører sammen og testet
funktionen på skrivebordet ...

"Engang" bør det hele (varmehåndtag, benzinmåler, kædesmører og hastighed og
temperaturer) integreres med et lille fikst display - men ting tager tid.

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : Ole

Dato : 10-04-08 16:54

Anders Majland wrote:
> [...]
>
> "Engang" bør det hele (varmehåndtag, benzinmåler, kædesmører og
> hastighed og temperaturer) integreres med et lille fikst display - men

Husk at bruge et display der kan tåle varme, de fleste
er ulæselige når de har stået i solen.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/