Nem administration af FTP-konti på debian?
Fra : Ukendt

Dato : 09-04-08 17:11

Hejsa ng.

Jeg har sammensat mig egen NAS, som skal virke som backup til familiens
data.
Men jeg vil gerne kunne lave forskellige FTP-konti-typer med xx GB plads
og hastigheds-regulering, samt trafik-grænse, så resten af familien ikke
har al pladsen at boltre sig på.

Findes der et grafisk program/web-interface til at administre dette, til
eks. proftp?

Det er ikke et krav at det skal være proftp, men det SKAL være en hurtig
ftp-deamon som også kan håndtere "sikre FTP-forbindelser"

Venlig hilsen
Jacob

Fra : Peter Nilsson

Dato : 09-04-08 18:14

"Jacob Fich" <jacob_duvednok_brafi.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Det er ikke et krav at det skal være proftp, men det SKAL være en hurtig
> ftp-deamon som også kan håndtere "sikre FTP-forbindelser"

Tjek ProFTPd Administrator (PHP, MySQL baseret webinterface til ProFTPd)

Det er måske hvad du leder efter.

Findes på: http://proftpd-adm.sourceforge.net/page_install.php

Screenshots ses her: http://proftpd-adm.sourceforge.net/page_screenshot.php

--
Peter Nilsson
Nilsson-IT.dk (Webhoteller til gode priser)

Fra : Peter Nilsson

Dato : 09-04-08 18:23
Fra : Ukendt

Dato : 09-04-08 22:30