Simpelt værktøj til svartidsmåling af webs~
Fra : Steen Suder

Dato : 10-04-08 17:29

Jeg søger et simpelt værktøj, der kan give mig svartiden på en given
http-forespørgsel på en webserver. Det skal køre på Windows XP 32bit.

Hvad findes der, som jeg kan bruge til formålet?

På mine Linuxmaskiner etc., har jeg værktøjet echoping.
Brugen ser således ud:

$ echoping -h / dr.dk
Elapsed time: 0.495625 seconds

Jeg har som det eneste fundet T4eWebPing på
<http://www.tools4ever.com/products/free/command/>.

Det er dog ikke brugbart da f.eks. diskaktivitet på den anvendte maskine
giver markante udsving i resultatet.

--
Steen Suder

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 10-04-08 18:06

On 2008-04-10, Steen Suder <sfs_news_spam@suder.dk> wrote:

> Jeg søger et simpelt værktøj, der kan give mig svartiden på en given
> http-forespørgsel på en webserver. Det skal køre på Windows XP 32bit.
>
> Hvad findes der, som jeg kan bruge til formålet?

ab følger med Apache httpd

--
Andreas

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 10-04-08 18:06

On 2008-04-10, Andreas Plesner Jacobsen <apj@daarligstil.dk> wrote:

> ab følger med Apache httpd

(og jeg går ud fra at det kan compiles på win32 sammen med resten af
httpd)

--
Andreas

Fra : Steen Suder

Dato : 10-04-08 19:23

Andreas Plesner Jacobsen wrote:

> ab følger med Apache httpd

Det er et sprødt, lille værktøj.
65KB, tilsyneladende selvindeholdt og giver en god oversigt.

Tak, Andreas.

--
Steen Suder

Fra : John

Dato : 10-04-08 19:23

"Steen Suder" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad findes der, som jeg kan bruge til formålet?

Snapfiles har en fin-fin søgetjeneste.

Måske kan du finde hvad du søger her:
http://www.snapfiles.com/downloadfind.php?st=ping&action=s&search=Find+it&lc=1

Eller her: