Motorvægt-Fazer 600
Fra : Jan

Dato : 09-04-08 21:33

Hej

Nogen herinde der har en ide/anelse om vægten på en komplet Fazer 600 motor?
Skal muligvis have den sendt herop fra Tyskland med en fragtmand.

Mvh.Jan(der stadig ikke kan sende mails til motorosok.hu )

Fra : MKS - 74

Dato : 09-04-08 21:49

On Wed, 9 Apr 2008 22:33:02 +0200, "Jan" <glemdet@mail.com> wrote:

>Hej
>
>Nogen herinde der har en ide/anelse om vægten på en komplet Fazer 600 motor?

Kommer lidt an på hvad der menes med komplet, men det plejer at ligge
omkring 60 kg for en 600cc-motor...

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Jan

Dato : 09-04-08 21:53

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Kommer lidt an på hvad der menes med komplet, men det plejer at ligge
> omkring 60 kg for en 600cc-motor...

Takker

Jan

Fra : Armand

Dato : 09-04-08 23:41

Jan skrev:
> "MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Takker

- - - - Og ikke det mindste tip om hvad der tager livet af sådan en
Fazer-motor??

--
Armand.

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 10-04-08 09:19

> - - - - Og ikke det mindste tip om hvad der tager livet af sådan en
> Fazer-motor??

Der er jo ingen der har sagt, at han har taget livet af en.
Den skal måske bare sættes i en træls havetraktor.
:0)

Fra : Jan

Dato : 10-04-08 18:38

Min Fazer kører perfekt og ligner en spritny !!!....men km tælleren siger
84.000 og det gør den lidt svær at sælge.
Alle jeg har talt med(mange)siger den har kørt for meget og de leder efter
en med max30K på klokken og helst 16-18K.
Måske kan jeg købe en motor billigt med 800 km på klokken, så derfor.

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-08 20:40

On Thu, 10 Apr 2008 19:37:57 +0200, "Jan" <glemdet@mail.com> wrote:

>Min Fazer kører perfekt og ligner en spritny !!!....men km tælleren siger
>84.000 og det gør den lidt svær at sælge.

Mon ikke blot prisen er sat forkert så?

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-04-08 22:44

"Jan" <glemdet@mail.com> writes:

> Min Fazer kører perfekt og ligner en spritny !!!....men km tælleren
> siger 84.000 og det gør den lidt svær at sælge.

Jeg fik 50k tilbudt hos to forhandlere for min Fazer med samme km-tal
(byttepris). Hvad forventer du?

> Alle jeg har talt med(mange)siger den har kørt for meget og de leder
> efter en med max30K på klokken og helst 16-18K. Måske kan jeg købe
> en motor billigt med 800 km på klokken, så derfor.

Det giver ikke mening, for cyklen har jo stadig kørt lige så
langt. Fokusér hellere på de ting, der garanteret er mærkede af
kilometerne som f.eks. affjedringen, der ihvertfald var blevet
grundigt slatten på den jeg havde.
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R

Fra : Anders Majland

Dato : 11-04-08 10:13

Jamen der er du snart - den runder jo snart 00000

Har du aktueller planer om at sælger - eller er det bare for at have motoren
hvis nu ...

Hvis du sætter den mindste værdi på eget arbejde tror jeg ikke du får
pengene ind igen ved at skifte motoren. Men har du planer om at beholde den
noget endnu og motoren er meget billig kan der jo godt være ide i at købe
den til lager...

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-04-08 13:53

"Anders Majland" <See.Signature@address.invalid> writes:

> [...]
> får pengene ind igen ved at skifte motoren. Men har du planer om at
> beholde den noget endnu og motoren er meget billig kan der jo godt

Jeg tror altså ikke at sådan en Fazer-motor er udskiftningsmoden før
den er et eller andet sted på den anden side af 200k km.
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R

Fra : Armand

Dato : 11-04-08 18:07

Jan skrev:

> [...]
> en med max30K på klokken og helst 16-18K.
> Måske kan jeg købe en motor billigt med 800 km på klokken, så derfor.

Panikhandling!
Hvis folk mener den har kørt for meget, har du enten glemt at annoncere
det (så dét kom bag på dem); sat prisen for højt (á selv købt den for
dyrt i sin tid?) eller også er det en kontant undskyldning for at kunne
"takke af" (evt. p.g.a.) en helt anden faktor.

Der er nok ikke én der ville tage samme motorcykel til nåde blot fordi
sælger påstod(!) at han havde ilagt en motor med ganske få km på klokken :-|
Ville du selv? Hvordan kan du selv tro på at pågældende motor er så ny??

Kig i DBA og se hvad tilsvarende modeller sælges til og indret så din
salgs-iver efter dét niveau!

--
Armand.