Mc/Scooter
Fra : E.S.

Dato : 09-04-08 21:20

Har en ide om at jeg vil bruge 40,000 - 45,000 kr.

har kigget lidt på disse :
Suzuki GZ250K6 Marauder
Suzuki GZ250K7 Marauder
Aprilia Alantic 125
SYM GTS 250 Mc scooter
Hyosung MS3 - 250 scooter
Hyosung GV 250
PEAGGIO X7 250
Suzuki RV125K5 vanvan

Ebbe
ki GZ250K6 Marauder
Suzuki GZ250K6 Marauder

Fra : Morten KD

Dato : 10-04-08 08:27

Hej Ebbe.

Kan fornemme at du mest til noget sofa-scooter.. - derfor vil jeg foreslå
denne: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=54262592 så er
der også lidt mønt tilbage til benzin og andet sjov..

Lad dig ikke nare af at den "kun" er på 180ccm. Jeg har selv en Gilera
Runner med samme motor og den er temmelig hurtig med sine 19 hk. og så har
den et stort tuningspotentiale, hvis man har de lyster..

For en god ordens skyld skal jeg huske at nævne at jeg intet har med
scooteren at gøre.. - men ville selv købe den, hvis havde det behov..

Venligst,
Morten

Fra : SB

Dato : 10-04-08 21:19

"Morten KD" <mortenkd@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> For en god ordens skyld skal jeg huske at nævne at jeg intet har med
> scooteren at gøre.. - men ville selv købe den, hvis havde det behov..

tror jeg ville gå efter en burgman, den kan også følge med på Motorstien
fx http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=54134788
Et er prisen, noget andet hvad den kan købes for

Søren

Fra : Anders Majland

Dato : 11-04-08 09:36

> tror jeg ville gå efter en burgman, den kan også følge med på Motorstien
> fx http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=54134788

Har du prøvet en ?

Den har selvfælgelig flere kræfter end de mindre og acc opleves de første
gange som et vandret elestikspring. Altså man føler egenligt ikke at der
sker noget fordi det bare er så glidende, men kigger man så på speedoo eller
omgivelser opdager man at den da acc. ganske pænt. Bare ikke helt fra
stilstand - der virker den lidt tøvende de første meter.

Men jeg er ikke rigtig glad for kørestillingen - Jeg har ikke benplads nok.
Det er somom ryglånet tager den plads hvor jeg ville have bagen. Desuden
hælder fodstøtten udaf. Men kørestillingen er nok ikke værre end så mange
cruiser mc'er - jeg foretrækker blot at sidde mere oprejst. Det giver også
et bedre overblik i trafikken. Så mit spring fra leonardoen til en XT600 var
ikke stort i kørestilling. Sædet på min XTZ er derimod for lavt - eller
fodhvilerne for højt oppe - til at jeg sidder optimalt.

Fra : Jan A Jensen

Dato : 11-04-08 14:43

> Har en ide om at jeg vil bruge 40,000 - 45,000 kr.
>
> har kigget lidt på disse :
> Suzuki GZ250K6 Marauder
> Suzuki GZ250K7 Marauder
> Aprilia Alantic 125
> SYM GTS 250 Mc scooter
> Hyosung MS3 - 250 scooter
> Hyosung GV 250
> PEAGGIO X7 250
> Suzuki RV125K5 vanvan
>
> Ebbe
> ki GZ250K6 Marauder
> Suzuki GZ250K6 Marauder
Prøv at kikke på en Suzuki an400 burgman (scooter)
der kan du godt få en fin brugt til de penge... Og den har rimelig power.
Mener den har 34 hk.
og den køre godt.

--
Jan A Jensen.