Sædehøjde på Kawasaki z750 (L) '84
Fra : Lasse Jesper Pederse~

Dato : 09-04-08 14:36

Hej.

Jeg har brug for at vide hvad sædehøjden er på en Kawasaki z750 ( måske
model L) fra omkring '84-'85-'86

Håber der er nogen der kan hjælpe?

Mvh.
Lasse

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 09-04-08 16:23

Lasse Jesper Pedersen skrev den 09 apr 2008 i
> Jeg har brug for at vide hvad sædehøjden er på en Kawasaki z750 (
> måske model L) fra omkring '84-'85-'86
> Håber der er nogen der kan hjælpe?

http://www.justfuckinggoogleit.com/search.pl?query=Kawasaki+z750+seat+h
ight

Det ser ud til på de første mange hits at det er 815 mm.

1 stks Ale nr.15 kan sendes til undertegnede for denne service

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-04-08 08:38

Arne Lorenzen wrote:

> 1 stks Ale nr.15 kan sendes til undertegnede for denne service

Har de lavet en #15 også?

--
vh
Torben

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 10-04-08 09:46

Torben Scheel skrev den 10 apr 2008 i

> Har de lavet en #15 også?

Nej? Er det #16, det var nok for ikke at være for krævende (sur)

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-04-08 09:50

Arne Lorenzen wrote:

> Nej? Er det #16, det var nok for ikke at være for krævende (sur)

15 Ale#16 må være passende

--
vh
Torben

Fra : klaus.stadsgaard@mai~

Dato : 09-04-08 22:38

On 9 Apr., 15:35, ttr...@hotmail.com (Lasse Jesper Pedersen) wrote:
> Hej.
>
> Jeg har brug for at vide hvad sædehøjden er på en Kawasaki z750 ( måske
> [...]

Hej Lasse...

Prøv hjemmesiden www.bikez.dk - der kan du finde data på de fleste
MC'er.

Hilsen