Saltet igen.
Fra : Torben Scheel

Dato : 09-04-08 05:12

Nu har sjælland også fået et ordentligt drys. Global Warming - My Ass!

Godmorgen anyway.

--
vh
Torben

Fra : Per

Dato : 09-04-08 07:23

> Nu har sjælland også fået et ordentligt drys. Global Warming - My Ass!
>
> Godmorgen anyway.
>
> --
> vh
> Torben

Har lige fyret flere deodoranter af i morges og kører nu på arbejde i min
gamle dieselbil. Slår nogle store prutter samtidig.

Så kan det være vi får varmere vejr.

Fra : Bo

Dato : 09-04-08 19:18

"Per" <per_mand@edbegenskaber.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Har lige fyret flere deodoranter af i morges og kører nu på arbejde i min gamle
> dieselbil. Slår nogle store prutter samtidig.

DMI lover 11 mm. regn til København og Nordsjælland på lørdag (lidt tidligere
lovede de 15 mm).
Det kan forhåbentlig få saltet væk - men så skal vi håbe på at der ikke er udsigt
til den mindste frost
efterfølgende, da kommunerne skal bruge lidt mere af salt-overskuds-bunkerne.

/Bo

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-04-08 08:10

Bo wrote:

> [...]
> til den mindste frost
> efterfølgende, da kommunerne skal bruge lidt mere af salt-overskuds-bunkerne.

Hmm. Fedt nok.. eller noget. Jeg skal lakere kåbe og tank, og havde
egentlig håbet på tør luft til projektet. Om aftenen skal jeg cykle til
og fra poker/whisky aften - ca. 60km. Der er sgu altid noget at brokke
sig over for en pessimist

Hov! nu siger de 1mm lørdag og en ordentlig skylle mandag

--
vh
Torben