Lakfjerner.
Fra : Ulvir

Dato : 07-04-08 23:11

Lakken på min motor er efterhånden grim, så den skal fjernes med lakfjerner.
Så er spørgsmålet- ka hvad som helst lakfjerner bruges, uden at det går ud
over aluminiumet?

Fra : Jørgen

Dato : 07-04-08 23:48

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Lakken på min motor er efterhånden grim, så den skal fjernes med
> lakfjerner. Så er spørgsmålet- ka hvad som helst lakfjerner bruges, uden
> at det går ud over aluminiumet?
Brug "Nitro Mors" Lakfjerner. Det ta'r selv auto- og pulverlak og det
angriber ikke aluminium. Men pas på ikke at bruge det på Plastic eller
fiberglas, i hvert fald ikke før du har prøvet et sted hvor det ikke ses.

Med venlig hilsen
Jørgen Gerdorf
Honda CX500B (1981)
May the multitude of wheels in your head always control the two wheels
between your legs.

Fra : Ulvir

Dato : 07-04-08 23:50

"Jørgen" <jorgen_gerdorf@privat.tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> angriber ikke aluminium. Men pas på ikke at bruge det på Plastic eller
> fiberglas, i hvert fald ikke før du har prøvet et sted hvor det ikke ses.

Tak for det- Jeg mener de har det nede i skibsprovianteringen..

Fra : Anders Majland

Dato : 08-04-08 07:04

> Tak for det- Jeg mener de har det nede i skibsprovianteringen..

Jeg har engang købt nitro mors i silvan

Fra : Ole

Dato : 10-04-08 16:01

Jørgen wrote:
> [...]
> Jørgen Gerdorf
> Honda CX500B (1981)
> May the multitude of wheels in your head always control the two wheels

Jep Nitro Mors ka' anbefales, det tog lakken på
Guzzillas patter.

Meeen, pas på fingerne!

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-04-08 21:03

Ulvir wrote:
> Lakken på min motor er efterhånden grim, så den skal fjernes med
> lakfjerner. Så er spørgsmålet- ka hvad som helst lakfjerner bruges, uden
> at det går ud over aluminiumet?
Skal den males igen, behøver du ikke lakfjerner. Slib det ru, og slib
det løse af, så kan du lakere ovenpå.

--
vh
Torben