Req: MC-revyen - CBR600 årg. 2006-2008
Fra : MKS - 74

Dato : 07-04-08 22:45

Nogen der ligger inde med scans af bemeldte årgange CBR600 og har lyst
til at maile mig dem? (Mailadressen er 100% valid)

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Armand

Dato : 07-04-08 22:59

MKS - 74 skrev:
> Nogen der ligger inde med scans af bemeldte årgange CBR600 og har lyst
> til at maile mig dem? (Mailadressen er 100% valid)

Skal det pinedød være MC-Revyen?
Hvis det er RR'en er der både specifikationer og billeder på:
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cbr600rr%2008.htm
Som også har de to ældre årgange!

Siden er en .za = Syd-Afrika, hvilket vel godt kan medføre en divergens
både hvad angår tal og farver :-/
Derudover er siden ikke nødvendigvis mere pålidelig end MC-Revyen. Til
gengæld har jeg tippet webmaster okring et par kiks og er blevet vel
modtaget, så jeg er sikker på at det samme gælder din CBR-viden hvis du
studser over fejl!

--
Armand.

Fra : MKS - 74

Dato : 07-04-08 23:05

On Mon, 07 Apr 2008 23:59:25 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

>Skal det pinedød være MC-Revyen?

Helst, det er primært et kontinuitetsspørgsmål og ikke så meget et
spørgsmål om selve data (dem kender jeg) .

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 08-04-08 07:24

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> -Michael
> Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

De er på vej til dig.

Mvh
Claus

Fra : MKS - 74

Dato : 08-04-08 07:46

On Tue, 8 Apr 2008 08:24:03 +0200, "Claus Rasmussen"
<claras@post10.tele.dk> wrote:

>De er på vej til dig.

Kanon - du er min helt ....for idag anyway .

Fra : MKS - 74

Dato : 08-04-08 07:44

On Mon, 07 Apr 2008 23:44:37 +0200, MKS - 74 <mks74temp@gmail.com>
wrote:

>Nogen der ligger inde med scans af bemeldte årgange CBR600 og har lyst
>til at maile mig dem? (Mailadressen er 100% valid).

Jeg har allerede modtaget 2007-2008 PC40 (mange tak for det) og
mangler således kun 2006!

Fra : TWL

Dato : 08-04-08 18:45

MKS - 74 wrote:

> Jeg har allerede modtaget 2007-2008 PC40 (mange tak for det) og
> mangler således kun 2006!

Er der en speciel filtype du foretrækker, eller er det ligegyldigt ?

Hilsen Thomas

Fra : MKS - 74

Dato : 08-04-08 18:58

On Tue, 08 Apr 2008 19:44:41 +0200, TWL
<tw-lichtFJERN@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Er der en speciel filtype du foretrækker, eller er det ligegyldigt ?

PDF ville være fint hvis muligt .

--
-Michael

Fra : TWL

Dato : 09-04-08 15:27

MKS - 74 wrote:

> PDF ville være fint hvis muligt .

Så er den på vej

Hilsen Thomas

Fra : MKS - 74

Dato : 09-04-08 16:35

On Wed, 09 Apr 2008 16:27:24 +0200, TWL
<tw-lichtFJERN@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Så er den på vej

Super - Takker!

Fra : Armand

Dato : 09-04-08 23:04

TWL skrev:

> Så er den på vej

Jeg tænkte faktisk på at jeg burde se at få købt og scannet samme
årgange så jeg kunne blive ydende part af "DFMmule" - men dét er måske
spildt arbejde?

--
Armand.

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-04-08 08:27

Armand wrote:

> Jeg tænkte faktisk på at jeg burde se at få købt og scannet samme
> årgange så jeg kunne blive ydende part af "DFMmule" - men dét er måske
> spildt arbejde?

Du vil i hvert fald ikke være den første der gør det

--
vh
Torben - der vist er velassorteret op til 2006