Honda 750 F2 super sport renovering og mal~
Fra : jimbeam

Dato : 06-04-08 13:31

haløjsa.

Jeg er igang med at renovere en honda 750 F2 super sport årg. 78, er
der nogle der ved, hvor jeg kan få fat i den originale motor
maling ,og er der nogle der har kendskab til, hvor man evt. kan få fat
i reserve dele, jeg har kendskab til David Silver spares og Cmsnl.

jimbeam

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 06-04-08 22:06

jimbeam skrev:
> [...]
> maling ,og er der nogle der har kendskab til, hvor man evt. kan få fat
> i reserve dele, jeg har kendskab til David Silver spares og Cmsnl.

Den får du hos den lokale autolaker. Jeg har malet sådan engang. Adskil
motor helt og afvask. Få al gammel maling fjernet ved mild
sand/glasblæsning. Husk at dække alle hullet til. Smut til den lokale
våbenbutik og køb et rensesæt til 4,5mm luftgevær og rens alle kanaler.

Det var forberedelserne. Motoren grundes med et tyndt lag hæftegrunder
beregnet til alu. Det kender maleren også. Du skal bruge en almindelig
sort 2 komponent. Den skal bare dæmpes ned til et sted mellem halvblankt
og helt blankt. Men det klarer maleren også for dig. Og det holder, også
til varmen.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : jimbeam

Dato : 08-04-08 03:44

On 6 Apr., 23:06, Ib Jakobsen <sena...@post.tele.dk> wrote:

> [...]
> sort 2 komponent. Den skal bare dæmpes ned til et sted mellem halvblankt
> og helt blankt. Men det klarer maleren også for dig. Og det holder, også

Hej Ib.

Mange tak for dit svar.

Mvh.
Jimbeam