Tasker til GSX 750 F
Fra : Thomas

Dato : 05-04-08 23:56

Nogen der har gode erfaringer med nogel mærker?

Mvh

Thomas

Fra : Tingskoven

Dato : 07-04-08 16:06

> Nogen der har gode erfaringer med nogel mærker?

Jeg i vinter fået Carstens MC i Varde til, at montér et taskesæt med
bagagebære.
Sættet er Lookalike GIVI, men billiger.

Sættet består af:
Bagagebære: Shad Full Master (WD1BNFL) - a'la Wingrack
Tasker: Shad 42 l (WSH42)

Når jeg i løbet af maj har fået noget mere erfa med at køre med dem, skal
jeg nok gi' dig en melding.

Mvh
Revsgaard
GSX750F '07