Nikotinfri cigaretter, hvor ?
Fra : Erik M. Jensen

Dato : 08-04-08 17:28

Hej.

Ved i om der er nogen her i DK der sælger nikotinfri cigaretter ? - feks.
Quest 3 fra Vector.

mvh Erik

postet til :
dk.kultur.mad+drikke
dk.helbred

Fra : Ole Christiansen

Dato : 09-04-08 07:57

"Erik M. Jensen" <erikxmxx_jensen@hxotma_il.xcom> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Ved i om der er nogen her i DK der sælger nikotinfri cigaretter ? - feks.
> [...]
Hvis det har noget med helbred at gøre, skal du nok holde dig til
lakridscigaretter.

Fra : Max

Dato : 09-04-08 08:26

Hej Ole

> Hvis det har noget med helbred at gøre, skal du nok holde dig til
> lakridscigaretter.

Da ikke hvis problemet er blodtrykket :)

--
Mvh Max

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 09-04-08 08:51

Max skrev:
> Hej Ole

> Da ikke hvis problemet er blodtrykket :)

Det var jeg også lige ved at skrive. Jeg elsker lakrids, men
min læge, som målte mit blodtryk, anbefaler at jeg undgår
lakrids (samt stærke krydderier og ufortyndet alkohol).

--
Herluf :·)

»Alt der er sjovt i livet, er enten umoralsk, forbudt eller fedende«
W. C. Fields, 1879-1946, amerikansk drukkenbolt

Fra : Ulvir

Dato : 09-04-08 12:43

"Erik M. Jensen" <erikxmxx_jensen@hxotma_il.xcom> skrev i meddelelsen
> Hej.
>
> Ved i om der er nogen her i DK der sælger nikotinfri cigaretter ? - feks.
> Quest 3 fra Vector.

Ryg en joint. Garanteret nikotinfri.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 09-04-08 21:09

"Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote in message

> "Erik M. Jensen" <erikxmxx_jensen@hxotma_il.xcom> skrev i meddelelsen

> Ryg en joint. Garanteret nikotinfri.

Ikke hvis man mixer med tobak og ikke rister.

Fra : Ulvir

Dato : 09-04-08 22:29

"Nana Sørensen" <nana@sletdetherphobia.dk> skrev i meddelelsen

> "Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote in message

> Ikke hvis man mixer med tobak og ikke rister.

Så er man ikke purist.