massage
Fra : Nilla

Dato : 06-04-08 18:27

er der nogen der kan anbefale en god massør i Odenseomr? jeg har hold i
ryggen der går ned i det højre ben og det gør ret ondt ,så tænkte en massør
kunne hjælpe.

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 06-04-08 18:33

On Sun, 6 Apr 2008 19:26:40 +0200, "Nilla" <silke2005@ofir.dk>
wrote:

>er der nogen der kan anbefale en god massør i Odenseomr? jeg har hold i
>ryggen der går ned i det højre ben og det gør ret ondt ,så tænkte en massør
>kunne hjælpe.

Hellere en Kiropraktor
mvh Ebbe

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-08 18:44

Nilla wrote:
> er der nogen der kan anbefale en god massør i Odenseomr? jeg har hold
> i ryggen der går ned i det højre ben og det gør ret ondt ,så tænkte
> en massør kunne hjælpe.

Jeg har for nyligt haft et lændehold, og det var kiropraktoren der
behandlede det. På dette link ser det også ud som om, der er der du skal
henvende dig:

http://www.kiropraktor-lyngby.dk/page1/page33/page33.html

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Holst

Dato : 06-04-08 19:09

Nilla wrote:

> er der nogen der kan anbefale en god massør i Odenseomr? jeg har hold i
> ryggen der går ned i det højre ben og det gør ret ondt ,så tænkte en massør
> kunne hjælpe.

Helt enig med de andre. Du skal til en kiropraktor.

Fra : Nilla

Dato : 06-04-08 19:45

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 06-04-08 21:07

> er der nogen der kan anbefale en god massør i Odenseomr? jeg har hold i
> ryggen der går ned i det højre ben og det gør ret ondt ,så tænkte en
> massør kunne hjælpe.

Nej, men en fysioterapeut kan. En kiropraktor er bedre til knogler og den
slags, mens fysioterapeuten er god til muskelspændinger. Sørg for at få lært
at lave nogle øvelser, så det ikke kommer igen.

Mvh Maria

Fra : lh

Dato : 07-04-08 06:30

> [...]
> slags, mens fysioterapeuten er god til muskelspændinger. Sørg for at få
> lært at lave nogle øvelser, så det ikke kommer igen.

Begge dele som en kombination er godt. Jeg gik med en dårlig ryg hele sidste
sommer og det var en kiropraktor der fik mig på fode igen og så øvelser og
svømning.

lh

Fra : Anders

Dato : 07-04-08 12:35

> [...]
> er der nogen der kan anbefale en god massør i Odenseomr? jeg har hold i
> ryggen der går ned i det højre ben og det gør ret ondt ,så tænkte en

www.elitemassoer.dk kan hjælpe dig. Han er meget professionel - er blandt
andet massør for flere af OB's superligaspillere...

- Anders

Fra : Padmé Amidala

Dato : 08-04-08 10:09

Umiddelbart vil jeg råde dig til at opsøge din egen læge først, da
smerter i lænderegionen med udstråling til benene kan tyde på en
diskusprolaps.
Derefter kan du (med en henvisning fra lægen i hånden)besøge en
fysioterapeut eller alternativt en kiropraktor, men sidstnævnte er, som
du allerede har fået af vide, bedre til knogler.
Men en tur til lægen i første omgang...

VH Padmé