Service af Johnson 40 HK, hvor.
Fra : Ukendt

Dato : 06-04-08 15:24

Hvem kan udføre sådan et service på en påhængsmotor fra 1993, har ingen
trailer så det skal udføres på selve pladsen.

Kablerne fra controlbox skal også skiftes, Frem, bak og håndgas kablerne
(jeg ved ikke hvad det hedder i sømands sprog, ingen kommentar til det) jeg
ved ikke rigtig hvem der har eller kan skaffe dem hjem, KBH og omegn
(sjælland).

Båden er en Uttern 560.

kimila

Fra : Varly Fich Jespersen

Dato : 06-04-08 18:59

Hvis du ikke selv kan skifte bliver det nok vanskeligt (dyrt) at få nogen
til det, kablerne kan du købe ved alle marineforetninger. Forøvrigt har jeg
en tilsvarende båd og motor.

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-08 20:57

> Hvis du ikke selv kan skifte bliver det nok vanskeligt (dyrt) at få nogen
> til det, kablerne kan du købe ved alle marineforetninger. Forøvrigt har
> jeg en tilsvarende båd og motor.

Skifte kablerne kan jeg selv, det er servicen af motoren jeg ikke har en
anelse om.

Ved skift af kabler skal de jo nok justeres bagefter også.

Hvor får du din motor serviceret.

kimila

Fra : Varly Fich Jespersen

Dato : 07-04-08 19:56

Det gør jeg selv, der er ikke meget i at vedligeholde en totaktsmotor.