MS Windows
briani 27239
MSM + OE
Fra : goofy

Dato : 09-04-08 07:59

hejsa NG

Jeg har haft MSM installeret, men har slettet den via tilføj fjerne
programmer
Alligevel kommer der et MSM ikon up nede ved siden af uret hver gang jeg
starter OE.
Det forsvinder også når OE lukkes ned.

Hvordan får jeg det slettet permanent?
Al hjælp modtages med tak

Steen Vinbæk

Fra : Henning

Dato : 09-04-08 08:39

"goofy" <vinbaek@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> programmer
> Alligevel kommer der et MSM ikon up nede ved siden af uret hver gang jeg

har nu vista, men mener at kunne huske at det kan vinges af i indstillinger
i OE

Fra : Ole Christiansen

Dato : 09-04-08 08:59

"goofy" <vinbaek@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> programmer
> Alligevel kommer der et MSM ikon up nede ved siden af uret hver gang jeg

Søg på google: kill the msssenger eller completely remove messenger

Fra : goofy

Dato : 09-04-08 10:41

Hejsa
> Søg på google: kill the msssenger eller completely remove messenger
Jeg skrev det ikke men det har jeg prøvet - men det skal lige siges at jeg
er 60+ og mit engelske er ikke så godt
derfor spurgte jeg her,
Takker for dit svar

Steen

Fra : Thore

Dato : 09-04-08 09:02

On Wed, 9 Apr 2008 08:59:13 +0200, "goofy" <vinbaek@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>programmer
>Alligevel kommer der et MSM ikon up nede ved siden af uret hver gang jeg

start->run:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : goofy

Dato : 09-04-08 10:40

Hejsa