E-Mail
webnoob 5265
Klage
Fra : pmoeller39@gmail.com

Dato : 08-04-08 15:55

Jeg har fået en ny mail! En yahoo mail :permoeller64@yahoo.com
men hvorfor kan jeg ikke bruge den.
jeg har tidligere haft en yahoo mail som jeg var glad for, men glemte
min codeord, og har ikke siden kunnet bruge den.
Nu har jeg fået en som ovenfor beskrevet, men kan ikke komme ind. Jeg
har en gmail, men vil gerne have en yahoomail igen.
Gmailen er meget tung at arbejde med, hvordan og hvornår kan jeg bruge
min yahoomail. Jeg er blevet godkendt hos yahoo.
Nu må I snart vågne lidt op.
med venlig hilsen Per Møller.

Fra : Thore

Dato : 09-04-08 08:43

On Tue, 8 Apr 2008 14:55:26 -0700 (PDT), pmoeller39@gmail.com wrote:

> [...]
>Gmailen er meget tung at arbejde med, hvordan og hvornår kan jeg bruge
>min yahoomail. Jeg er blevet godkendt hos yahoo.

Man må ikke starte en emailadresse med et kolon...

>Nu må I snart vågne lidt op.

Vi er skam vågne...

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk