thoshiba sattelite 200 erfaringer ??
Fra : jakob

Dato : 08-04-08 17:48

Jeg har brug for at købe en billig core duo bærbar og har set en toshiba
sattelite 200.

Derfor vil jeg meget gerne have nogle erfaringer med disse, laver
toshiba gode bærbare i den billige ende ??

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Mads

Dato : 08-04-08 18:45

On Tue, 8 Apr 2008 18:47:35 +0200, none@none.invalid (jakob) wrote:

> [...]
>sattelite 200.
>
>Derfor vil jeg meget gerne have nogle erfaringer med disse, laver
>toshiba gode bærbare i den billige ende ??

Hej

Jeg har en Satelite 210 som jeg købte for et års tid siden og den har
da fungeret upåklageligt. Den kører stabilt og yderst støjsvagt.
Jeg bruger den dagligt som mediacenter, hvor den via det trålløse
net hiver musik og film over fra den stationære PC.

mvh Mads

Fra : jakob

Dato : 08-04-08 22:47

Mads <Mads@nospam.nothanks.com> wrote:

> [...]
> Jeg bruger den dagligt som mediacenter, hvor den via det trålløse
> net hiver musik og film over fra den stationære PC.

OK jeg tror sgu det bliver sådan en.

venlig hilsen

jakob

Fra : jakob