Kirkebøger Thisted Amt
Fra : Michael Erichsen

Dato : 05-04-08 13:11

Hej

Mangler de stadig Tilsted efter 1891, eller kan jeg bare ikke finde dem?

Mvh Michael Erichsen

Fra : Poul E. Jørgensen

Dato : 07-04-08 19:58

"Michael Erichsen" <dsmer@att.biz> skrev i en meddelelse
> Mangler de stadig Tilsted efter 1891, eller kan jeg bare ikke finde
> dem?

Jeg finder også kun Tilsted til 1891.

--
Poul E. Jørgensen

Erstat "invalid" med dk hvis du svarer per e-mail.
Replace "invalid" with dk when replying by e-mail.

Fra : twinie

Dato : 13-04-08 10:15

> Mangler de stadig Tilsted efter 1891, eller kan jeg bare ikke finde dem?

Det ser ud til at de først kommer med i næste omgang (kirkebogen er først
udskrevet efter 1925)...:

Sogn Kort Bemærkninger Reg.-Nr. Periode Indhold
Tilsted 7 + Thisted C107-002 1649-1675 FVD
Tilsted 6 + Thisted C107-004 1675-1696 FVD
Tilsted 5 C107-009 1700-1814 FKVD
Tilsted 2 C107-010 1700-1834 FVD
Tilsted 5 C107-045 1814-1854 FKVDJTA
Tilsted 5 C107-046 1854-1879 FKVDJTA
Tilsted 3 C107-047 1880-1891 FKVD
Tilsted - C107-048 1892-1931 FKVD
Tilsted - C107-048A 1932-1957 FKVD

Link: http://home20.inet.tele.dk/denjyskekirkebog/DenJyske.htm , klik på
registratur ud for sogn, og den samlede liste kommer frem.

mvh Jette.

Fra : Michael Erichsen

Dato : 13-04-08 11:17

twinie wrote:

> [...]
>
> Link: http://home20.inet.tele.dk/denjyskekirkebog/DenJyske.htm , klik på
> registratur ud for sogn, og den samlede liste kommer frem.

Mange tak. Så bliver det nok en tur på arkivet.

Mvh Michael