Skruesikring
Fra : Tor Valen

Dato : 05-04-08 12:16

Hej
Hvad bruger folget til sikring af bolte i motoren. Loctite nr. ?? eller
andet der kan anbefales?

Mvh. Tor

Fra : Morten

Dato : 05-04-08 13:55

Hej inde i motoren plejer jeg og bruge hydratigt og udvendigt blød eller
mellem locktigt afhængig af hvor meget din cykel vibrere .for guds skyld
ikke hård locktigt da det ikke er altid at det kan skilles ad igen
Morten

Fra : Kim Andersen

Dato : 12-04-08 20:57

Blå skruesikring

Havde selv problemer med bolte der hele tiden løsnede sig i min XT 600

Brug aldrig rød eller grøn skruesikring!!

Kim