Nypris på BMR R1100RT
Fra : Morten KD

Dato : 05-04-08 08:27

Hej.

Er der en venlig sjæl der kan oplyse mig hvad nyprisen på subj. var i
årgangene 1996 til og med 1999? Var der iøvrigt nogle af benævnte årgange
der var nedsat eller på anden måde blev solgt med rabat?

Venligst,
Morten

Fra : Morten KD

Dato : 05-04-08 08:43

Der skulle selvfølgelig stå BMW i subj..

Venligst,
Morten

Fra : Armand

Dato : 05-04-08 12:35

Morten KD skrev:

> Der skulle selvfølgelig stå BMW i subj..

Det kunne have været værre: En BMR W1100 - Mystisk fabrikant, men meget
spændende motor!

--
Armand.

Fra : MKS - 74

Dato : 05-04-08 09:50

On Sat, 5 Apr 2008 09:26:34 +0200, "Morten KD" <mortenkd@jubiimail.dk>
wrote:

>Er der en venlig sjæl der kan oplyse mig hvad nyprisen på subj. var i
>årgangene 1996 til og med 1999?

Hvis du tør stole på MC-revyen angiver den:

1996 - 208.340
1997 - 207.840
1998 - 198.740
1999 - 198.570

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Morten KD

Dato : 05-04-08 17:43

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvis du tør stole på MC-revyen angiver den:

> 1996 - 208.340
> 1997 - 207.840
> 1998 - 198.740
> 1999 - 198.570