Kombination af top ISP'ere
Fra : bo@familiendudek.dk

Dato : 06-04-08 23:16

Hey

Jeg er bosiddende i Bulgarien, og her er infrastrukturer og stabilitet
ikke ord, de kender så meget til. Derfor har jeg dags dato 2 ISP'ere,
der leverer hhv. 15mbit/15mbit og 10mbit/8mbit. De fungerer hver især
udemærket, men alligevel er der udfald, og jeg kan blive tvunget til
at skifte mellem dem, da jeg arbejder prof. med nettet.

Pt. skifter jeg ved at flytte et netkabel samt at loade en ny .bin-fil
ind i min router. Men findes der ikke en smart løsning? Kan man ikke
smide begge i samme router og så vælger den selv den bedste eller
kombinerer dem?

Hvad har jeg brug for af hardware, der ikke ruinerer mig? Det er
vigtigt at pointere, at routeren SKAL understøtte stabilt wireless og
gerne med 2-3 antenner.

Jeg kommer til Denmark næste gang om 1½ uge og har brug for at få evt.
nyindkøbt udstyr med mig tilbage igen.

Mange gode hilsner
Bo Kamp Dudek
www.familiendudek.dk

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 07-04-08 20:36

On Sun, 6 Apr 2008 22:16:23 -0700 (PDT), bo@familiendudek.dk wrote:

> [...]
> ind i min router. Men findes der ikke en smart løsning? Kan man ikke
> smide begge i samme router og så vælger den selv den bedste eller

Se fx på Linksys RV042.

> Hvad har jeg brug for af hardware, der ikke ruinerer mig? Det er
> vigtigt at pointere, at routeren SKAL understøtte stabilt wireless og
> gerne med 2-3 antenner.

Det kan laves med et løst access point ved siden af routeren.

-A