Kan man lave koden til pile 'TILBAGE'?
Fra : Kurt G

Dato : 07-04-08 12:02

Kan man lave en kode, der har samme virkning, som hvis man har trykket på
pilen for 'TILBAGE' øverst til venstre i IE!

Jeg har brug for det i forbindelse med forkerte svar på spørgsmål.
I øjeblikket anbringes hele siden en gang mere i en ny ramme, og det er ikke
meningen!

Mvh Kurt

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 07-04-08 12:48

"Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> skrev i meddelelsen
> Kan man lave en kode, der har samme virkning, som hvis man har trykket på
> pilen for 'TILBAGE' øverst til venstre i IE!

Javascript:

ASP:
<%
response.write "<a href=""" & request.servervariables("HTTP_REFERER") &
""">Tilbage</a>"
%>

Javascriptet virker præcis som tilbage-knappen, mens ASP-linien virker som
et link til siden man kom fra (og dermed vil den miste det, man måtte have
indtastet i formularen, og folk skal udfylde den _helt_ forfra)

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-08 12:50

"Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har brug for det i forbindelse med forkerte svar på spørgsmål.
> I øjeblikket anbringes hele siden en gang mere i en ny ramme, og det er

/Henning

Fra : Kurt G

Dato : 07-04-08 13:10

"Henning Smed" <henning at smeds dot dk> skrev i en meddelelse

> "Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> wrote in message

> /Henning

Jeg takker jer begge for et hurtigt svar!

Kurt