Har nogen browsere problemer med mange png~
Fra : Leif Neland

Dato : 07-04-08 08:56

Jeg har en side med nogle tabeller med op til 1500 rækker i.

Der har hidtidig været en gif-ikon ud for hver.
Nu er ikonen blevet erstattet med en, og nogen gange to png-ikoner.

Jeg hører fra visse brugere, at siden fryser i deres browser, indtil de
rydder op i listen, så der kommer færre linier.

Jeg kan ikke give en link til siden, dels fordi siden kræver login, dels
fordi siden er personlig, så nye brugere ikke vil se ret mange records.

Men jeg har verificeret den hos w3c.org, og den er compliant.

Leif

Fra : Leif Neland

Dato : 08-04-08 07:53

Det er der åbenbart noget om.

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg hører fra visse brugere, at siden fryser i deres browser, indtil de
> rydder op i listen, så der kommer færre linier.

Jeg konverterede ikonerne fra .png til .gif, og det hjalp iflg de, der havde
problemer med siden.

Mystisk...

Leif