E-Mail
webnoob 5265
Fjerne filtre i Agent 2.0
Fra : Henning

Dato : 07-04-08 17:36

Jeg har gennem tidernes løb fået tilføjet en del filtre i Agent 2.0.
Det viser sig nu at nogle er dem er lidt for effektive - der mangler
jævnligt normale indlæg.
Men hvor fjerner jeg disse filtre igen?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-04-08 19:12

Henning < @> skrev:

> Men hvor fjerner jeg disse filtre igen?

Tryk [Delete] på filtersiden når det relevante filter er
markeret. Man kan også bruge højrekliksmenuen.

--
Bertel

Fra : Henning

Dato : 07-04-08 20:15

On Mon, 07 Apr 2008 20:11:55 +0200, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

>Tryk [Delete] på filtersiden når det relevante filter er
>markeret. Man kan også bruge højrekliksmenuen.

Filtersiden? Hvor finder jeg den henne?
Jeg opretter normalt blot filtre ved at trykke ctrl + k, ikke ved
nogen "filterside"?

Fra : Henning

Dato : 07-04-08 20:18

On Mon, 07 Apr 2008 20:11:55 +0200, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

>Tryk [Delete] på filtersiden når det relevante filter er
>markeret. Man kan også bruge højrekliksmenuen.

Ah, nu fandt jeg den - Window - Open usenet filters Takker.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-04-08 20:38

Henning < @> skrev:

> Ah, nu fandt jeg den - Window - Open usenet filters Takker.

Jeg har anbragt et ikon til den side på værktøjsbjælken.

--
Bertel