HP 78 toner skriver kun blåt
Fra : Kasper Jensen

Dato : 07-04-08 17:31

Jeg har netop sat en ubrugt original HP 78 tricolour patron i min
printer, men den udskriver kun de blå toner (samt de sorte fra HP 45
patronen).

Kan jeg gøre noget for at få de andre to farver i patronen til at virke?

Fra : Mr.X

Dato : 07-04-08 18:41

"Kasper Jensen" <kasperjensen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har netop sat en ubrugt original HP 78 tricolour patron i min printer,
> men den udskriver kun de blå toner (samt de sorte fra HP 45 patronen).
>
> Kan jeg gøre noget for at få de andre to farver i patronen til at virke?
Byt patronen hos forhandleren, hvis det er muligt. Ellers kan du prøve at
slille den i en lille skål eller lignende, og så fylde varmt vand i skålen,
så det står et par cm. op på patronen. Det plejer at give liv igen