USB problemer
Fra : Ringe

Dato : 06-04-08 12:07

Min bærbare Compaq registrerer ikke når jeg sætter mus, stick eller andet i
USB portene - ingen af dem

Det er registreret og installeret korrekt - men - der sker intet når jeg
smider en USB ting i...

Har installeret alt nyeste driver, mm

Fra : Klaus H

Dato : 06-04-08 12:27

"Ringe" <vogt@midtfyn.net> skrev i en meddelelse news:320ae$47f8af2c$55182dae$31712@news.arrownet.dk...
> [...]
> USB portene - ingen af dem
>
> Det er registreret og installeret korrekt - men - der sker intet når jeg

Har før haft succes med at slette alt om USB i enhedshåndtering.
Genstarte maskinen og lade den selv finde det den skal bruge.
Måske kan det også hjælpe dig?

Klaus H

Fra : Ringe

Dato : 06-04-08 14:04

"Klaus H" <khvaek@6705e.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Har før haft succes med at slette alt om USB i enhedshåndtering.
Genstarte maskinen og lade den selv finde det den skal bruge.

Det virkede desværre ikke

Fra : jama

Dato : 07-04-08 00:06

> [...]

Har før haft succes med at slette alt om USB i enhedshåndtering.
Genstarte maskinen og lade den selv finde det den skal bruge.

Er det kun det, at den ikke kan registrerer USB hardwaren? Men du ellers
godt kan bruge det. For så er det jo til, at leve med
Mvh.Jama

Fra : Ringe

Dato : 07-04-08 07:12

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Er det kun det, at den ikke kan registrerer USB hardwaren? Men du ellers
> godt kan bruge det. For så er det jo til, at leve med

Den registrerer ingenting så jeg kan ikke bruge USB Mus, eller smide ting på
en usb stick

Fra : Ole Christiansen

Dato : 07-04-08 07:27

> [...]
>

> Er det kun det, at den ikke kan registrerer USB hardwaren? Men du ellers
> godt kan bruge det. For så er det jo til, at leve med

Sikke dog noget lort at fyre af.

Fra : jama

Dato : 07-04-08 16:11

> Sikke dog noget lort at fyre af.

Bestemt ikke jeg havde en gammel Amanda 7800 Compaq Bærbar, hvor det ikke
kunne (ses), at der kom USB mous og lign i, men derfor kunne jeg godt bruge
de pågældene USB ting ; så klap lige hesten. En PC kan gøre de mest
mærkrlige ting og særlig, hvis den er gammel.
Jama