Asus M2V
Fra : Erik K.

Dato : 05-04-08 21:42

Jeg skal have nyt bundkort til min Acer E380. Da jeg er helt færdig med
Acers bundkort (der er fejl i det, og min CPU bliver alt for varm) skal jeg
have et nyt, der passer til en AMD Athlon x 2 4000+.
Jeg har allerede købt en Asus M2V og skal have den sat i en af de første
dage. - Men inden jeg begynder på dette store job vil jeg gerne høre om
andres erfaringer med dette kort. - Er det godt nok?? - Jeg har selv
grafikkort, som skal sættes i efterfølgende.
Chipsettet er Via K8T890.

Mvh
Erik

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 07-04-08 14:07

Erik K. wrote:
> Jeg skal have nyt bundkort til min Acer E380. Da jeg er helt færdig med

dk.edb.hardware.bundkort er den rette gruppe.

Jesper Poulsen