Blæk til Pixma 4000
Fra : Mads

Dato : 05-04-08 21:16

Hej

Hvor kan jeg købe nogen ordenlige kopipatroner til min Pixma 4000 ?

Jeg har brugt et par sæt af mærket Prodye og jeg er ikke imponeret.
Er der ikke nogen der er bedre, men uden at det koster en bondegård ?

mvh Mads

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-04-08 23:22

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg har brugt et par sæt af mærket Prodye og jeg er ikke imponeret.
> Er der ikke nogen der er bedre, men uden at det koster en bondegård ?

Jeg har flere gange med tilfredshed købt hos dvd-seller som bl.a. sælger via
qxl og har denne hjemmeside:
http://www.nordic-ink.dk/
På qxl kan jeg se, at der også er en, som hedder Bjergum som sælger
patroner. Jeg har ikke erfaring med pgl. og kender ikke mærket på dem
han/hun sælger. Men de sælger til 8,50 kr. pr. patron. De tager til gengæld
pakkepost for at sende, hvor Nordic ink sender i alm kuvert til gram
prisen. Det jeg har bestilt hos dem er altid nået frem.

Kurt

Fra : Andersen [3650]

Dato : 05-04-08 23:26

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gengæld pakkepost for at sende, hvor Nordic ink sender i alm kuvert til
> gram prisen. Det jeg har bestilt hos dem er altid nået frem.

Jeg har også handlet med Nordic et par gange og heller
ikke haft problemer.

Fra : Pico

Dato : 05-04-08 23:26

Mads wrote:
> [...]
>
> Jeg har brugt et par sæt af mærket Prodye og jeg er ikke imponeret.
> Er der ikke nogen der er bedre, men uden at det koster en bondegård ?

Prøv disse, jeg er godt tilfreds:

http://www.nordic-ink.dk/index.php?cPath=585_26_27_28&osCsid=fc7bfe0e24fea2e61c79dc102b4284f3
--
MVH
Pico

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 06-04-08 11:02

Pico skrev:

> Prøv disse, jeg er godt tilfreds:
>
> http://www.nordic-ink.dk/index.php?cPath=585_26_27_28&osCsid=fc7bfe0e24fea2e61c79dc102b4284f3

Dem bruger jeg også, og firmaet har jeg aldrig haft problemer med (jeg
startede også med at købe via qxl)

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk

For mail, ret til dansk TLD

Fra : Mads

Dato : 06-04-08 11:40

On Sun, 06 Apr 2008 12:01:55 +0200, Bjarke Ravn-Jonsen
<bjarke@mandril.invalid> wrote:

>Dem bruger jeg også, og firmaet har jeg aldrig haft problemer med (jeg
>startede også med at købe via qxl)

OK, jeg takker for jeres forslag og vil prøve det nævnte firma.

Forresten, nu vi er ved emnet, er der så nogen der ved hvor
man billigst kan købe originale Canon patroner til en Pixma 4200 ?

Ja, jeg ved godt at man kan bruge kopipatroner til sådan en, men
printeren står hos en ældre dame som ikke lige har helt tjek på det
der med selv at skulle holde øje med om der er blæk i patronerne,
så lige i dette tilfælde er originale patroner den eneste mulighed.

mvh Mads

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 06-04-08 12:53

On Sun, 06 Apr 2008 12:40:16 +0200, Mads <Mads@nospam.nothanks.com>
wrote:

> [...]
>der med selv at skulle holde øje med om der er blæk i patronerne,
>så lige i dette tilfælde er originale patroner den eneste mulighed.

http://www.nordic-ink.dk/
har kopipatroner med chip, som skulle virke fuldt ud som de originale,
men jeg har ikke prøvet dem. Jeg har stadig nogle uden chip. Jeg mener
det er 55 kr de koster. Jeg vil tro de også kan findes andre steder.

De er ved at opdatere siden, så jeg kan ikke lige finde det nøjaktige
link lige nu.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 06-04-08 19:33

Her er et link direkte til patronerne.
http://www.nordic-ink.dk/index.php?cPath=585_690&osCsid=42cb663246356dfdbabf2c1e4bc7282d

Fra : Mads

Dato : 06-04-08 20:06

On Sun, 06 Apr 2008 20:32:38 +0200, Poul Erik Lindaa
<poulerik@lindaa.cykeldk> wrote:

>Her er et link direkte til patronerne.
>http://www.nordic-ink.dk/index.php?cPath=585_690&osCsid=42cb663246356dfdbabf2c1e4bc7282d

Fint nok og jeg takker da for svaret, men nu gik spørgsmålet altså på
hvor ORIGINALE Canon patroner til en Pixma 4200 kunne fås billigst.

De er ikke til mig selv og damen der skal bruge dem insisterer altså
på at bruge originale, men hun vil da selvf. helt betale mindst muligt
for dem.

mvh Mads

Fra : kjeld09

Dato : 06-04-08 05:50

On 6 Apr., 12:40, Mads <M...@nospam.nothanks.com> wrote:

> [...]
> der med selv at skulle holde øje med om der er blæk i patronerne,
> så lige i dette tilfælde er originale patroner den eneste mulighed.

Prøv at se her
http://www.discountpatroner.dk/produkter.php?type=canon_ink
jeg har kun godt at sige om det der modtages herfra.

m v h
Kjeld

Fra : NewsGroups

Dato : 06-04-08 16:40

> Prøv disse, jeg er godt tilfreds:
>
> http://www.nordic-ink.dk/index.php?cPath=585_26_27_28&osCsid=fc7bfe0e24fea2e61c79dc102b4284f3
> MVH
> Pico

Gad vide hvad >Kompatibel Canon Patron ISO9001 godkendt < - ISO 9001
godkendt betyder... - nu er det forhåbentligt noget godt...

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-04-08 17:04

http://www.dnv.dk/certificering/ledelsessystem/quality/ISO9001.asp

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Hans

Dato : 06-04-08 17:30

Ivan V. Klattrup wrote:

> http://www.dnv.dk/certificering/ledelsessystem/quality/ISO9001.asp

Hvilket kan betyde, at man altid er sikker på at få det samme bras, da
normen ikke har noget med kvaliteten af varen at gøre.

Hans

Fra : Max

Dato : 06-04-08 17:35

Hej Hans

> Hvilket kan betyde, at man altid er sikker på at få det samme bras, da
> normen ikke har noget med kvaliteten af varen at gøre.

Det kommer da an på hvilke ting man betragter som kvalitet, hvis man
tilsigter at lave et produkt til en meget lav pris, ja så er disse produkter
jo af høj kvalitet.

--
Mvh Max

Fra : Hans

Dato : 06-04-08 17:49

Max wrote:
> Hej Hans

> Det kommer da an på hvilke ting man betragter som kvalitet, hvis man
> tilsigter at lave et produkt til en meget lav pris, ja så er disse
> produkter jo af høj kvalitet.

Det kommer da helt an på om produktet faktisk virker efter hensigten. Her
hjælper normen ikke et hak.

ISO9001 er ikke en garanti for kvalitet.

Hans

Fra : Max

Dato : 06-04-08 18:15

Hej Hans

> ISO9001 er ikke en garanti for kvalitet.

Som jeg siger, det kommer an på hvad man ønsker.

--
Mvh Max

Fra : Pico

Dato : 06-04-08 18:56

NewsGroups wrote:

> Gad vide hvad >Kompatibel Canon Patron ISO9001 godkendt < - ISO 9001
> godkendt betyder... - nu er det forhåbentligt noget godt...

ISO9001 betyder egentlig kun at man har styr på sin produktion og kan
dukomentere den, det behøver ikke engang at være sådan at man altid laver
ensartede produkter, man kan bare ændre sin dukomentering, det er så
temmeligt besværligt så overordnet kan man gå ud fra at når der er en
ISO9001 er produkterne rimelig ens fra gang til gang.
--
MVH
Pico

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 09-04-08 19:37

"Pico" skrev i en meddelelse
> ISO9001 betyder egentlig kun at man har styr på sin produktion og kan
> dukomentere den

Ja - men det lyder da godt i en reklame

Men bortset fra det, så bruger jeg også patroner fra DVD Seller / Nordic
Inc, og er meget tilfreds.

Jan

--
Signatur ude af drift