E-SATA
Fra : Hagar

Dato : 05-04-08 12:45

Hej

Jeg har lige monteret en ekstern e-sata harddisk, jeg havde i forvejen en
usb harddisk, ata, som jeg ville flytte data fra og over på den nye sata,
men der går noget galt. Det hele starter fint op, filerne vælter over på den
nye i stride strømme, men så lige med et, så går det i stå, og det gør det
lige fra 30 - 1 minut, og så vælter filerne igen over på den nye. Jeg har
også problemer med stabiliteten nor jeg spiller, COD4 og Teamfortres 2, så
får jeg en BSD. Alt dette sker ikke hvis jeg slukker for E-sata, jeg kan
ikke se nogen sammenhæng, så måske der er en der kan kaste lidt lys over
noget jeg ikke fatter?

Hagar