Søger simpelt forum
Fra : EL-Trikker

Dato : 06-04-08 01:33

Hejsa..

Nogle der har et bud på et simpelt forum, hvor man kun kan poste som bruger
og med mulighed for at oprette katagorier og admin brugere

//EL-Trikker

Fra : Martin

Dato : 06-04-08 06:02

EL-Trikker wrote:
> Hejsa..
>
> Nogle der har et bud på et simpelt forum, hvor man kun kan poste som bruger
> og med mulighed for at oprette katagorier og admin brugere

Ja... der findes ualmindeligt mange!

Et par af de gode

bbPress <http://bbpress.org/>
bygget direkte over Wordpress, men kan sagtens køre standalone hvis man
ønsker det.
Det gode ved dette er at det er hamrende nemt at finde rundt ifht fx.
phpbb som er mest anvendt. Nemt at skrive plugins til, som ved så mange
andre wordpress blogs.

phpBB <http://www.phpbb.com/>
Det mest benyttet på nettet tror jeg, HUSK at holde det opdateret, og ja
der kommer opdateringer ihvertfald engang om måneden, fordi der er så
mange bugs i det, da det er et ældgammelt system det er bygget på...
Hvornår mon de begynder at lave koden om, istedet for at proppe en masse
udnødvendige ting i... suk!

bbPress = et forum, og ikke andet
phpBB = efterhånden mere et cms end et forum imo!

Fra : EL-Trikker

Dato : 06-04-08 10:44

> [...]
> udnødvendige ting i... suk!
>
> bbPress = et forum, og ikke andet
> phpBB = efterhånden mere et cms end et forum imo!

Tak for input.. jeg vil kikke på bbpress jeg kender godt phpbb og har leget
med det.. men nøøje jeg syntes der er mange ting at tage stilling til i
det.. det kræver lidt af et geni at finde ud af tror jeg..

//EL-Trikker

Fra : Allan Madsen

Dato : 09-04-08 15:30

EL-Trikker udtrykte præcist:

> [...]
> med det.. men nøøje jeg syntes der er mange ting at tage stilling til i det..
> det kræver lidt af et geni at finde ud af tror jeg..

der findes også www.simplemachines.org

//Allan