Hundebur sælges
Fra : Jens Jørgen Kjeld

Dato : 04-04-08 18:29

Rustfaststålbur i schæfer størrelse, beregnet til st. car 2000kr.

Fra : Pwh

Dato : 04-04-08 18:53

Jens Jørgen Kjeld, skrev:
> Rustfaststålbur i schæfer størrelse, beregnet til st. car 2000kr.

Prøv markedsgruppen.

/Jens

Fra : OZ3BTO

Dato : 06-04-08 08:14

"Jens Jørgen Kjeld" <jensjk@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Rustfaststålbur i schæfer størrelse, beregnet til st. car 2000kr.

Byder 5 skummus og 2 pepsi max på dåse

For mere seriøse bud prøv markeds gruppen

Erik

Fra : Pwh

Dato : 06-04-08 17:34

OZ3BTO, skrev:
> "Jens Jørgen Kjeld" <jensjk@mail.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Byder 5 skummus og 2 pepsi max på dåse
>

> For mere seriøse bud prøv markeds gruppen

Det skal du ikke sige, sidst jeg bød 5 skumbananer
for en hund her i gruppen blev det opfattet helt seriøst

/Jens (som åd skumbananerne selv)

Fra : OZ3BTO

Dato : 08-04-08 14:44

"Pwh" <pwh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Det skal du ikke sige, sidst jeg bød 5 skumbananer
> for en hund her i gruppen blev det opfattet helt seriøst
>
> /Jens (som åd skumbananerne selv)

Jamen vil da godt give 5 skummus og de 2 pepsier for det
Står nemlig og kunne bruge sådan et bur .. dog til en samojede hvilket jo
nemt burde kunne være i et schæfer bur og skal bruge det i en 4x4 så bur fra
st.car kan snildt være der

Erik

Fra : Pwh

Dato : 08-04-08 19:49

OZ3BTO, skrev:

> [...]
> hvilket jo nemt burde kunne være i et schæfer bur og skal bruge det i
> en 4x4 så bur fra st.car kan snildt være der

Du må da værer fra gylland siden du gider give en overpris
med 2 pepsier for et bur når man kan få en hel hund for
5 skumbananer (uden moms)

/Jens

Fra : OZ3BTO

Dato : 08-04-08 22:59

> Du må da værer fra gylland siden du gider give en overpris
> med 2 pepsier for et bur når man kan få en hel hund for
> 5 skumbananer (uden moms)
>
> /Jens

Vi bruger ikke moms her i jydelandet

Men ak .. det ender jo nok med at jeg selv må bygge et bur i bilen ved bare
ikke helt hvad told og skvat samt synsmanden vil sige til det

Erik