Portforward ved kombo af Zyxel Prestige 20~
Fra : serry12345@gmail.com

Dato : 04-04-08 10:32

Hej,

Først lige mit netværk:

*Zyxel Prestige2000 DSL router
*Linksys WRT54G trådløs router

*Trådet forbindelse fra Linksys til stationær.
*Trådløs forbindelse fra Linksys til bærbar.

På begge PC'er har jeg Sygate kørende!

Jeg har problemer med at få forbindelse med min buddys på Eyeball
chat. Meget tyder på at det er FW/router betinget da der skal være fri
passage for porte:

- UDP ports 5700, 5701 and 5702 and
- TCP ports 5500, 5501 and 5515.

Jeg mistænker lidt komboen af min Zyxel DSL router hvorefter jeg har
en Linksys WRT54G trådløs router. Hvordan for jeg disse porte ledt
videre ned til min PC? Skal jeg først forwarde dem fra Zyxel til IP'en
for Linksysen og herfra til min PC eller hvordan skal det gøres ?

Er der nogen der ved om problemet i det hele taget er netværks
relateret?

Vh

Serry