Autoudfyldelse
Fra : Ukendt

Dato : 04-04-08 19:38

Hej NG,

Jeg søger en mulighed for at lave en Form Option, hvor jeg i steddet for en
Pull Down liste, har en autoudfyldelse.

Eksempel:

Hvis jeg søger landet Tyskland i listen, skal den når jeg trykker T vise
alle lande som starter med T.
Skriver jeg Ty skal den vise alle lande som starter på Ty.
Osv, osv, osv...

Er der en som kender til en sådan funktion ?

Venligst
neuhafen

Fra : Martin

Dato : 04-04-08 22:21

neuhafen wrote:
> [...]
> Skriver jeg Ty skal den vise alle lande som starter på Ty.
> Osv, osv, osv...
>
> Er der en som kender til en sådan funktion ?

Google er genialt!

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 04-04-08 22:24

"Martin" <martin@aarhof.invalid> skrev i meddelelsen

> Google er genialt!

Og?
Mon ikke nauhafen HAR forsøgt med Google først, inden han skrev her?

Fra : Martin

Dato : 05-04-08 05:21

Philip Nunnegaard wrote:
> "Martin" <martin@aarhof.invalid> skrev i meddelelsen

> Og?
> Mon ikke nauhafen HAR forsøgt med Google først, inden han skrev her?

Nu er "javascript autocomplete" nok noget af det mest søgte på google i
disse web 2.0 tider - det er jo overalt... lidt over 1 mio. resultater.

Matt Kruse har dog lavet en lidt alternativ en, som jeg ville synes var
kanon til fx. at vælge lande eller lign.
<http://www.mattkruse.com/javascript/autocomplete/>

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-08 19:02

> [...]
>
> Matt Kruse har dog lavet en lidt alternativ en, som jeg ville synes var
> kanon til fx. at vælge lande eller lign.

Jeg giver Martin ret... Google er kanon.
Jeg har også søgt, men på ordet outofill... Ikke autocomplete...
Det er mpske derfor jeg ikke fik det jeg søgte !

Tak for respons !